اولین اطلاعات در خصوص گلکسی نوت 5 منتشر شد!

با وجود اینکه کمپانی سامسونگ اخیرا آخرین نسخه از سری نوت خود را با نام نوت 4 معرفی کرده است اما امروز اطلاعاتی در خصوص نسخه بعدی به گوش می‌رسد. محصول بعدی که بر اساس ترتیب بندی گلکسی نوت 5 نام خواهد گرفت انتظار می‌رود که صفحه نمایش خارق العاده‌ای داشته باشد.

سامسونگ امروز در کنفرانس مالی خود اعلام کرد که رشد استفاده از صفحه نمایش‌های QHD در سال گذشته قابل تحسین بوده و این کمپانی در نظر دارد در سال جدید نیز حضوری گسترده‌تر در این زمینه داشته باشد و صفحه نمایش‌هایی را با وضوح UHD و تراکم پیکسلی بالا روانه بازار سازد و خود نیز از آن‌ها استفاده کند. اما در کدامین محصول؟ اخبار منتشر شده حکایت از این دارند که سامسونگ تصمیم دارد در گلکسی نوت 5 از چنین نمایشگرهایی استفاده کند (صفحه نمایش‌های UHD وضوح تصویر 3840 در 2160 پیکسل را ارایه می‌دهند).

samsung-display-slide-1

تولید این نوع صفحات نمایش در آگوست امسال آغاز خواهد شد و این صفحات از نوع سوپر آمولد هستند و روشنایی و تراکم فوق العاده‌ای دارند.

اگر به‌خاطر داشته باشید سامسونگ در کنار پرچم‌دار سری نوت خود یک نسخه با صفحه نمایش خمیده را نیز معرفی کرد که گلکسی نوت اج نامیده می‌شد و صفحه نمایش آن در یک لبه خمیدگی داشت و اکنون انتظار می‌رود که گلکسی نوت 5 نیز یک نسخه با صفحه نمایش خمیده داشته باشد که گفته می‌شود همانند گلکسی S6 اج این خمیدگی در هر دو طرف صفحه نمایش خواهد بود.

این صفحه نمایش که قرار است بر روی گلکسی نوت 5 قرار گیرد 5.78 یا 5.89 اینچی خواهد بود که احتمال می‌رود در IFA 2015 معرفی شود و به‌نظر می‌رسد که این صفحه نمایش بتواند تراکم پکسلی 762ppi و 748ppi را ارایه دهد. اینها اولین اطلاعاتی هستند که در خصوص گلکسی نوت 5 منتشر شده‌اند و در حال حاضر اطلاعات بیشتری در این خصوص نداریم اما می‌دانیم که تا ماه‌های دیگر سیل وسیعی از اخبار و شایعات را میزبان خواهیم بود.

3 در مورد “اولین اطلاعات در خصوص گلکسی نوت 5 منتشر شد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH