گلکسی S6 دارای یک ویژگی جدید برای باز کردن قفل صفحه نمایش است!

بر کسی پوشیده نیست که کمپانی سامسونگ ویژگی‌های نرم افزاری خارق العاده‌ای را بر روی محصولات خود الالخصوص پرچم‌دارانش قرار می‌دهد که شاید هرگز نتوانیم آن‌ها را بر روی سایر پرچم‌دارن مشاهده کنیم. چندی پیش نیز این کمپانی اسمارت فون‌های پرچم‌دار جدید خود را معرفی کرد که گلکسی S6 و گلکسی S6 اج نامیده می‌شوند.

samsung galaxy s6 14

همانند گلکسی S5، این محصولات نیز دارای سنسور اثر انگشت هستند که باعث می‌‌شود کاربر بدون نیاز به وارد کردن رمز عبور قفل دستگاه خود را تنها از طریق اثر انگشت باز کند. اما گویا این تمام سیستم امنیتی پرچم‌داران جدید سامسونگ نیست. همان‌طور که می‌دانید در این نوع اسمارت فون‌ها در کنار سنسور اثر انگشت می‌توان از طریق رمز عبور نیز قفل صفحه نمایش را باز کرد اما اکنون یک ویژگی جدید نیز در این بخش به چشم می‌خورد.

این ویژگی که Direction lock نامیده می‌شود به کاربران این امکان را می‌دهد که بین چهار یا هشت بار انگشت خود را بر روی صفحه نمایش به‌صورت خاصی بکشند و قفل آن را باز نمایند و در این روش دیگر نیازی به اثر انگشت یا یک پسورد برای محافظت از اطلاعات گوشی نیست (البته میزان خطر پذیری این روش نسبت به سایر روش‌ها بیشتر است).

direction-lock-s6-edge1

اگر شما نیز یک گلکسی S6 دارید می‌توانید از طریق بخش تنظیمات و Accessibility به این بخش و ویژگی‌های آن دسترسی داشته باشید.

اگر قصد خرید یک پرچم‌دار را دارید اما در بین گلکسی S6 و نماینده اچ‌تی‌سی با نام وان M9 نمی‌دانید کدام یک را انتخاب کنید به‌طور حتم مقایسه تخصصی این دو محصول می‌تواند شما را در انتخاب مناسب یاری کند. برای مطالعه و مشاهده این بررسی به لینک زیر مراجعه کنید:

مقایسه سامسونگ گلکسی S6 با اچ‌تی‌سی وان M9: دو بی‌همتا (با ویدئوی اختصاصی)

1 در مورد “گلکسی S6 دارای یک ویژگی جدید برای باز کردن قفل صفحه نمایش است!”

  1. اسماعیل محمدی

    سلام و عرض ادب
    ببخشید بنده یه گوشی گلکسs6دارم طبق گفته ی شما بااستفاده ازDirection lockبهش جهت دادم،وبلافاصله یادم رفت،وهرچی الان دو روزه جهت وارد میکنم قفل باز نمیشه،و الگو و اثرانگشت هم داشتم ولی هیچکدوم را اصلا بالا نمیاره که بپذیرم وباز بشه
    ازتون خواهش دارم به غیراز فلش کردن یا ریست،اگه روشی برای بازکردنش هست بهم بگید،خیلی به گوشیم نیاز دارم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH