رندر‌های منتشر شده از Nubia Z9 حکایت از صفحه نمایش خمیده آن دارند!

روز گذشته رندر‌های رسمی ZTE Nubia Z9 منتشر شد که حکایت از ویژگی جالب آن دارد. بر اساس تصاویر منتشر شده این محصول قدرتمند نیز همانند نسخه خمیده پرچم‌دار سامسونگ با نام گلکسی S6 اج دارای صفحه نمایش خمیده در دو طرف دستگاه است.

ZTE-Nubia-Z9-render

وجود چنین صفحه نمایشی بر روی محصول جدید کمپانی ZTE باعث می‌شود که دستگاه در برابر دید کاربر تجربه‌ای 2.5 بعدی را ارایه دهد و بر اساس شایعات گذشته نیز این صفحه نمایش وضوح تصویر QHD را ارایه خواهد داد و 3 گیگابایت نیز حافظه رم برای آن اختصاص داده خواهد شد. پردازش‌های این محصول نیز بر عهده پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 810 گذاشته شده است.

ماه گذشته این کمپانی چینی Nubia Z9 Max و Nubia Z9 Mini را معرفی کرد و اکنون نوبتی هم باشد زمان معرفی نسخه اصلی آن با نام Nubia Z9 رسیده است. البته توجه داشته باشید که وجود صفحه نمایش خمیده بر روی اسمارت فون‌ها تماما ویژگی محسوب نمی‌شود و در کنار زیبایی و قابلیت‌هایی که در اختیار کاربر قرار می‌دهد در برابر ضربات و افتادن در سطح سخت چندان نمی‌توانند فشار را حمل کند، زیرا فشار و ضربه مستقیما به صفحه نمایش وارد می‌شود و در سمت چپ و راست دستگاه هیچ حاشیه‌ای برای صفحه نمایش وجود ندارد.

1 در مورد “رندر‌های منتشر شده از Nubia Z9 حکایت از صفحه نمایش خمیده آن دارند!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH