مشخصات گلکسی A8 منتشر شد! میان‌رده اما قدرتمند

چندی پیش کمپانی سامسونگ سری انقلابی A را معرفی کرد که برخلاف اغلب محصولات این کمپانی بدنه‌ای فلزی داشتند و توانستند با وجود چنین ویژگی‌ای محبوبیت بسیار زیادی را در میان کاربران به دست آورند. ماه گذشته نیز شایعاتی در خصوص نسخه‌های جدید این محصول به بیرون درز کرد که بر اساس آن گفته می‌شد به زودی شاهد حضور گلکسی A8 و گلکسی A9 خواهیم بود.

امروز نیز شایعات در این خصوص ادامه داشت و مشخصاتی از گلکسی A8 توسط سم‌موبایل منتشر شده است که گفته می‌شود محصولی خواهد بود میان‌رده و قدرتمند که همانند برادرانش بدنه فلزی خواهد داشت. بر اساس این اخبار گلکسی A8 دارای پردازنده 64 بیتی و هشت هسته‌ای خواهد بود که به احتمال زیاد اسنپدراگون 615 این وظیفه را بر دوش بکشد. علاوه بر این سامسونگ برای محصول مذکور 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی قرار خواهد داد که کاربران متاسفانه قادر به افزایش حافظه داخلی دستگاه از طریق شیار کارت حافظه نیستند.

Samsung-Galaxy-A8-Specs-Leak-Ahead-of-Official-Release-478279-2

گلکسی A8 با اندروید 5.0.1 روانه بازار خواهد شد و صفحه نمایش آن نیز 5.7 اینچی خواهد بود که وضوح تصویر فول اچ‌دی (1080p) را ارایه می‌دهد و فناوری آن نیز همانند اغلب محصولات این کمپانی سوپر آمولد خواهد بود. البته با وجود اینکه محصول جدید سامسونگ بدنه فلزی خواهد داشت اما انتظار می‌رود که حتی از پرچم‌دار این کمپانی با نام گلکسی S6 نیز باریک‌تر باشد.

بر اساس شایعات گلکسی A8 ضخامتی در حدود 5.9 میلی متر خواهد داشت که کل دستگاه در کنار باتری 3050 میلی‌آمپر ساعتی وزنی 140 گرمی را تشکیل می‌دهد. البته فعلا اطلاعاتی در خصوص قابلیت جداسازی باتری توسط کاربر در این محصول منتشر نشده است.

بر اساس اطلاعات قبلی، گلکسی A8 نیز از LTE پشتیبانی خواهد کرد و  رابط کاربری آن نیز تاچ ویز خواهد بود، درست همانند آنچه که در گلکسی S6 دیده‌ایم.

البته انتظار داریم که این محصول در ابتدا میهمان بازار‌های چین باشد و مدتی بعد روانه بازار‌های جهانی شود.

6 در مورد “مشخصات گلکسی A8 منتشر شد! میان‌رده اما قدرتمند”

  1. نوت 3 من بدنه پلاستیکی و این گوشیه میان رده بدنه فلزی! اینا سیاست های یک کمپانی احمق هست! ولی شما باور نکنید.

  2. نمیدونم چرا سامسونگ انقد کارای عجیب میکنه،وقتی a7فروشش خوبه چه دلیلی داره یه گوشی با همون مشخصات روانه بازار کنه ؟

      1. میدونم داش ولی تولید این گوشی یعنی پایین اوردن گالکسی ای ۷ ، میتونست اینو بعداز جا افتادن کامل ای ۷ تو بازار بیرون بده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH