هواوی P8max با صفحه نمایش 6.8 اینچی معرفی شد!

هواوی امروز در کنار معرفی P8، هواوی P8max را نیز معرفی کرد که در واقع محصولی ما بین اسمارت فون و تبلت محسوب می‌شود که سایز صفحه نمایش آن 6.8 اینچی است و به دلیل حاشیه کم صفحه نمایش، 83 درصد بخش جلویی دستگاه را صفحه نمایش تشکیل داده است. علاوه بر این محصول مذکور می‌تواند تصاویر را با وضوح 1080p نمایش دهد.

Huawei-P8max

همانند انتظار، این محصول نیز بدنه‌ای فلزی دارد که ضخامت کلی آن 6.8 میلی‌متر است و باریک اندام محسوب می‌شود و همین بدنه آلمینیومی باعث کاهش دمای 5 درجه پردازنده می‌شود. پردازنده این محصول از نوع Kirin 935 هشت هسته‌ای است که هر هسته فرکانس 2.2 گیگاهرتز را ارایه می‌دهد و این پردازنده 64 بیتی قدرت بسیار مناسبی را برای آن به ارمغان می‌آورد.

Huawei-P8max3

سیستم نرم افزاری این محصول نیز با صفحه نمایش بزرگ آن بهینه شده است و دستگاه همانند تبلت‌ها می‌تواند در حالت لنداسکیپ (افقی)‌ نمایش داده شود. در بخش پشتی این محصول یک دوربین 13 مگاپیکسلی با سنسور RGBW قرار گرفته است (درست همانند آنچه که در هواوی P8 دیده‌ایم). دوربین سلفی این اسمارت فون نیز 5 مگاپیکسلی است.

یک باتری 4360 میلی‌آمپر ساعتی نیز وظیفه تامین انرژی فبلت هواوی را بر عهده دارد که در استفاده عادی می‌تواند تا 2 روز دوام بیاورد. علاوه بر این هواوی تصمیم دارد تا برای این محصول قاب و کاور‌های مختلفی را نیز عرضه کند.

Huawei-P8max5

هواوی P8max یک ماه بعد از پرچم‌دار این شرکت در دو نسخه 16 و 64 گیگابایتی روانه بازار خواهد شد که نسخه 16 گیگابایتی آن 550 یورو و قیمت نسخه 64 گیگابایتی آن 650 یورو خواهد بود و همانند نسخه اصلی یک ورژن نیز از دو سیمکارت به‌صورت همزمان بهره می‌برد. گفتنی است که تمامی نسخه‌ها از 4G LTE پشتیبانی می‌کنند.

6 در مورد “هواوی P8max با صفحه نمایش 6.8 اینچی معرفی شد!”

  1. خیلی مشخصاتش خوبه مخصوصا نسبت صفحه نمایش به بدنه که 83 درصده ، اگه قیمتش تو ایران خوب باشه فبلت ارزنده ای هست

  2. 6.8 اینچ؟؟؟؟؟؟؟ این دیگه فبلت نیس که، تبلت هس… چه خبره آخه، فکرشو کنین یه گوشی 7 اینچی بغل گوشت باشه صحبت کنی باهاش… کلا تو اندروییدی ها اچ تی سی رو ترجیح میدم…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH