این اولین تلفن همراه ویندوز فونی ال‌جی خواهد بود!

پنج سال پیش بود که کمپانی ال‌جی رسما ویندوز فون را بوسید و کنار گذشت و تمرکز خود را بر روی سیستم عامل محبوب اندروید قرار داد و تا به امروز نیز محصولات خوبی را در این زمینه تولید کرده است. اما اکنون اخبار حکایت از این دارند که غول کره‌ای ال‌جی دوباره پس از سال‌ها تصمیم دارد قدم در وادی ویندوز فون بگذارد.

تصویری که در زیر مشاهده می‌کنید مربوط به محصولی جدید از سوی ال‌جی است که گفته می‌شود امسال برای Verizen Wireless عرضه خواهد شد و همانند آنچه که در تصویر دیده می‌شود از سیستم عامل ویندوز فون بهره خواهد برد. البته فعلا این محصول از ویندوز فون 8.1 استفاده می‌کند اما از آنجایی که مایکروسافت تصمیم دارد تا تمامی دستگاه‌های ویندوز فون 8.1 را به ویندوز 10 ارتقا دهد پس این محصول نیز شاهد این آپدیت به ویندوز 10 خواهد بود.

LG-Windows-Phone-new-Verizon-01

فعلا نامی در خصوص این محصول منتشر نشده است و نمی‌دانیم که این اسمارت فون ویندوزی را چه صدا بزنیم اما انتظار می‌رود که سخت افزار قدرتمند و مناسبی داشته باشد که شاید حتی یک نسخه ویندوز فونی از ال‌جی G3 و یا ال‌جی G4 باشد. هر چه که باشد انتظار داریم که از شبکه LTE پشتیبانی کند و دوربین مکالمات تصویری نیز داشته باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH