سامسونگ انتظار دارد ۷۰ میلیون دستگاه گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج را بفروش برساند

ماه گذشته، تحلیلگران صنعتی پیش‌بینی کردند که سامسونگ در سال جاری میلادی، می‌تواند حدود ۵۰ میلیون دستگاه گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج را بفروشد که این میزان فروش، تلفن هوشمند مورد اشاره را به موفق‌ترین پرچمدار تاریخ سری گلکسی اس این شرکت مبدل خواهد کرد. حالا این غول کره‌ای اعلام کرده که فروش دو تلفن هوشمند یاد شده‌اش در حقیقت بیشتر از این میزان خواهد بود.

بر اساس اعلام Korea Times، یکی از مدیران اجرایی سامسونگ گفته که این شرکت حالا انتظار دارد که بیش از ۷۰ میلیون دستگاه گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج را بفروش برساند. البته هنوز مشخص نشده که این هدف فقط برای سال ۲۰۱۵ در نظر گرفته شده یا نه، اما حتی اگر اینگونه هم نباشد، شرکت یاد شده به لطف دو پرچمدار جدیدش، سال بسیار موفقی را پشت سر خواهد گذاشت. گفتنی است که هر دو محصول مورد بحث از ۱۰ آوریل به صورت جهانی در دسترس کاربران قرار گرفته‌اند.

Korea Times در ادامه آورده که نایب رئیس سامسونگ، آقای Kwon Oh-hyun، بیان داشته، اولین هفته فروش گلکسی اس ۶ واقعا حیرت انگیز بوده است.

همانطور که چند روز پیش هم گزارش شده بود، این شرکت کره‌ای از موفقیت گلکسی اس ۶ اج نیز شگفت زده شده است. موضوع اشاره شده یعنی با اینکه محصول یاد شده ۱۰۰ دلار نسبت به اس ۶ معمولی گرانتر است، اما تا زمانی که سامسونگ به تعداد کافی از این گوشی را تولید نماید، احتمالا در هفته‌ها یا ماه‌های آینده نایاب خواهد شد.

در سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۴، سهم بازار جهانی بخش تلفن‌های هوشمند شرکت مورد بحث، نسبت به ۳ سال گذشته، کاهش داشته و این در حالیست که اپل، باز هم به مقام بزرگترین تولید کننده تلفن‌های هوشمند دنیا رسید. در سال جاری میلادی، مشخص است که سامسونگ عملکرد بهتری نسبت به سال ۲۰۱۴ دارد، بنابراین ممکن است سهمی که از دست داده را مجددا بدست آورد. اما برای مشخص شدن این موضوع باید تا پایان سال ۲۰۱۵ صبر کنیم.

5 در مورد “سامسونگ انتظار دارد ۷۰ میلیون دستگاه گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج را بفروش برساند”

  1. خوشم همه سوختن از این آمار
    وقتی سهم سامسونگ رو تا شش ماهه آینده دیدید خودتون متوجه عظمت سامسونگ میشید
    سامسونگ به راحتی این مقدارو میفروشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH