اطلاعات جدیدی از تبلت سامسونگ Galaxy Tab 5 به بیرون درز کرد!

مشخصات تازه‌ترین تبلت کمپانی سامسونگ با نام Galaxy Tab 5 در وب‌سایت TENAA منتشر شد. به نظر می‌رسد که این کمپانی در نظر دارد تا در سری جدید خانواده تبلت‌هایش سورپرایزهایی را برای کاربرانش داشته باشد.

اوایل ماه گذشته، Galaxy Tab 10.1 به پردازنده 64 بیتی بروز رسانی شد و پیش از آن نیز این اتفاق برای Galaxy Tab 4 8.0 افتاد! این روند نشان می‌دهد که سامسونگ در حال کار بر روی اصلاح پردازنده تبلت‌هایش بوده و نسل پنجم را با تغییراتی به بازار عرضه می‌کند.

Tab 5

مشخصات Galaxy Tab 5 بر اساس اطلاعات منتشر شده در این وب‌سایت به این ترتیب است که تبلت جدید سامسونگ با صفحه نمایشی 8 اینچی همراه با وضوح 1024 در 768 پیکسل عرضه می‌شود. این دستگاه از پردازنده‌ای 4 هسته‌ای بهره برده که فرکانس آن برابر با 1.2 گیگاهرتز بوده، 2 گیگابایت رم داشته و حافظه داخلی آن 16 گیگابایتی است.

به نظر می‌رسد که طبق مشخصات این محصول، Tab 5 از نسل پیشین خود یعنی Tab 4 باریک‌تر، کوچک‌تر و البته عریض‌تر باشد. این تبلت با یک دوربین 5 مگاپیکسلی در پشت و دو مگاپیکسلی در جلو عرضه می‌شود. سیستم عامل تبلت‌های جدید سامسونگ اندروید لالی پاپ بوده و اگر شایعات به واقعیت نزدیک باشد، به احتمال قوی همراه با قلم نیز خواهند بود. چیزی شبیه به قلم S Pen سری نوت!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH