میکرومکس از تلفن هوشمند Canvas Spark با قیمت ۷۹ دلار رونمایی کرد

gsmarena_001میکرومکس تلفن هوشمند جدیدی را به سری اقتصادی Canvas خود اضافه کرد. این گوشی جدید Canvas Spark نام دارد و به صورت پیشفرض سیستم عامل اندروید ۵ آبنبات چوبی را اجرا می‌کند. قیمت این محصول در هند ۷۹ دلار تعیین شده است. به دنبال استراتژی بکار گرفته شده توسط شیائومی، حالا میکرومکس هم قصد دارد محصول جدید مورد اشاره به صورت فروش سریع و آنلاین و از طریق Snapdeal به صورت انحصاری در اختیار مشتریان قرار دهد.

تلفن هوشمند مورد بحث مجهز به صفحه نمایشی 4.7 اینچی با کیفیت qHD است که با محافظ صفحه گوریلاگلس ۳ نیز پوشانده شده است. پردازنده این دستگاه چیپ MTK6582M ساخت شرکت مدیاتک بوده که از چهار هسته پردازشی با فرکانس کاری 1.3 گیگاهرتز بهره می‌برد. حافظه رم پردازشی در نظر گرفته شده برای این محصول یک گیگابایت بوده و حافظه داخلی ذخیره سازی آن هم ۸ گیگابایت است که البته می‌توان آن را از طریق کارت حافظه microSD افزایش داد. Canvas Spark از دو دوربین ۸ و ۲ مگاپیکسلی به ترتیب در پشت و جلو بهره گرفته است.

گوشی یاد شده دو سیمکارته بوده و از شبکه‌های 3G و وای‌-فای هم پشتیبانی می‌کند. بلوتوث و GPS نیز از سایر گزینه‌های ارتباطی در این دستگاه هستند. گوشی یاد شده ضخامتی 8.5 میلیمتری دارد و دور تا دور آن را را نواری باریک و فلزی پوشانده است. تلفن هوشمند Canvas Spark مجهز به یک باتری ۲۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی بوده و وزن آن هم ۱۳۴ گرم است.

افرادی که به خرید این محصول علاقمند هستند، می‌توانند در تاریخ ۲۲ آوریل، در فروش سریع و آنلاین آن که از طریق Snapdeal انجام می‌شود، ثبت نام کنند. شروع فروش گوشی یاد شده در روز ۲۹ آوریل انجام خواهد شد.

1 در مورد “میکرومکس از تلفن هوشمند Canvas Spark با قیمت ۷۹ دلار رونمایی کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH