تلفن‌ هوشمند لنوو A5000 با نمایشگر ۵ اینچی در روسیه معرفی شد

۲لنوو تلفن هوشمند اقتصادی جدیدی به نام A5000 را با قیمت ۲۲۷ دلار در روسیه معرفی کرد. همانطور که پیش از این نیز در ماه فوریه اعلام شده بود، این گوشی از یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که همین مشخصه می‌تواند یکی از کلیدی‌ترین دلایل انتخاب بسیاری از افراد برای خرید باشد. دستگاه مورد اشاره اندروید 4.4 کیت‌کت را اجرا می‌کند و ممکن است بروزرسانی اندروید آبنبات چوبی نیز بعدا برای آن عرضه شود.

۱همانند آن‌چه در مورد گوشی A6000 دیده بودیم، انتظار مشخصات فنی مشابهی با این گوشی را نیز داشتیم. A5000 صفحه نمایشی ۵ اینچی با کیفیت 720p دارد و پنل بکار رفته در این صفحه نمایش از نوع IPS است. پوشش ویژه نانویی بکار رفته در صفحه نمایش گوشی مورد بحث، باعث شده تا در برابر پاشیده شدن آب هم مقاوم باشد.

در دل این محصول یک پردازنده چهار هسته‌ای به نام MT6582 به کار رفته که ساخت شرکت مدیاتک است و فرکانس کاری هر هسته آن بر روی 1.3 گیگاهرتز تنظیم شده. A5000 مجهز به یک گیگابایت حافظه رم پردازشی و ۸ گیگابایت حافظه داخلی ذخیره سازی است که البته می‌توانید آن را با کارت حافظه Micro SD افزایش دهید. در پشت دستگاه یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار قرار گرفته و در کنار آن هم فلش LED دیده می‌شود. در جلو این محصول نیز دوربینی ۲ مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار بکار رفته است.

گوشی مورد بحث دو سیمکارته بوده و از شبکه‌های 3G پشتیبانی می‌کند. از سایر امکانات ارتباطی این محصول می‌توان به بلوتوث نسخه ۴، رادیو FM و GPS اشاره کرد. تلفن هوشمند A5000 وزنی ۱۶۰ گرمی دارد و ضخامتش ۱۰ میلی‌متر است. با توجه به چنین ضخامتی وجود یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در آن یک نکته بسیار مثبت به شمار می‌رود.

2 در مورد “تلفن‌ هوشمند لنوو A5000 با نمایشگر ۵ اینچی در روسیه معرفی شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH