جدیدترین محصولات تی‌پی‌لینک برای بازار ایران در سال ۲۰۱۵ معرفی شد

tp link seminar8

صبح امروز و در مراسمی که به مناسبت نخستین همایش سالیانه شرکت تی‌پی‌لینک با حضور خبرنگاران، مدیران این کمپانی و نمایندگان فروش در هتل همای تهران برگزار شد، تی‌پی‌لینک خبر از پیشتازی مطلق در جهان و در بخش فروش تجهیزات شبکه داد.

tp link seminar2

لارنس لو، مدیر منطقه‌ای تی‌پی‌لینک در ابتدای این همایش گفت: از حمایت تک تک دوستان تشکر می‌کنم؛ ما با کمک شما توانستیم سال ۲۰۱۴ را با موفقیت پشت سر بگذاریم. بدون این کمک‌ها امکان توزیع محصولات تی‌پی‌لینک در ایران وجود نداشت. از دوستان خوبمون در مطبوعات هم تشکر می‌کنم که بدون آن‌ها اطلاعات محصولات‌مان به گوش مصرف کننده نمی‌رسید.

پس از وی عادل منش، مدیر مارکت دفتر تی‌پی‌لینک گفت: از زمان ورود ما به بازار، رشد خیره کننده‌ای داشتیم. در سال ۲۰۱۴ فروش ما از ۲ میلیارد دلار گذشت. امروزه تی‌پی‌لینک به عنوان برند اول شبکه در سطح جهانی شناخته می‌شود و بیش از ۳۰ درصد از رقیب دوم خودمان سهم بیشتری در بازار داریم.  بالغ بر ۲۳ هزار نفر درتی‌پی‌لینک مشغول به فعالت هستند و در حدود ۱ میلیارد کاربر از محصولات تی‌پی‌لینک استفاده می‌کنند.

حال علل این موفقیت‌ها چه بوده؟ اولین دلیل کانال‌های فروش ما بوده و در داخل هم سه شرکت سازگار ارقام، متم‌اف و پارس ارتباط این نقش را بر عهده دارند. ما در فروشگاه‌های آنلاین هم بسیار موفق بودیم و جالب است بدانید که در آمریکا بیشترین فروش ما از طریق فروشگاه آنلاین آمازون بوده است.

عامل دوم موفقیت این شرکت محصولاتش است که آقای ویک کوام در این ارتباط توضیح می‌دهد.

tp link seminar3

سپس مدیر خاورمیانه تی‌پی‌لینک بر روی صحنه آمد و گفت: پس از سال‌ها تلاش تی‌پی لینک به عنوان برند نخست در فروش تجهیزات شبکه شناخته شد. این شناخت به خاطر فروش محصولات خانگی، محصولات موبایل خانگی و روترهای همراه ماست. دستگاه‌های هوشمند خانگی و تجهیزات مربوط به سرگرمی، محصولات جدید تی‌پی‌لینک خواهند بود. دستگاه‌های شبکه خانگی پیشرفته‌ترین زیر مجموعه تی‌پی‌لنک بوده و خواهند بود. ما امسال دستگاه‌های بسیار پیشرفته‌تری را به بازار خواهیم فرستاد. مهم نیست دستگاه وای‌فای شما چقدر قدرت دارد؛ مصرف کنندگان همیشه جاهایی در منزل را پیدا می‌کنند که سیگنال وای‌فای ضعیفی دارد. برای همین مشکلات تی‌پی لینک راه حل‌های مختلفی دارد که نقاط کور منزل شما را از بین می‌برد. مانند دستگاه‌های پاور لاین و رنج اکستندر.

برای آن دسته مشتریانی که دایما در سفر هستند، ما دستگاه‌های بی‌سیم بسیار مناسبی داریم که این دستگاه‌ها از طریق اتصالات نسل‌های شبکه سوم و چهارم موبایل می‌توانند به اینترنت متصل شوند. این روزها بازار دستگاه‌های هوشمند بسیار داغ است. هر هفته شما شاهد ورود مدل‌های هوشمند بیشتری به بازار هستید. برای هم راستا شدن با این روند، تی‌پی‌لینک محصولات جدیدی را به بازار عرضه خواهد کرد.

اسپیکرهای بلوتوث یک تجربه جدید برای تی‌پی‌لینک است. اما مطمئن هستیم که می‌توانیم دستگاه‌های قابل اعتمادی را برای سرگرم کردن مصرف کننده به بازار عرضه کنیم.

در قسمت لوازم جانبی ما دستگاه‌های بسیار سودمندی مانند پپاور بانک‌ها را به بازار ارایه می‌کنیم. از زمانی که وارد صنعت تجهیزات شبکه شدیم، تمرکز خودمان را بر روی شبکه‌های خانگی گذاشتیم. اما به این معنی نیست که شبکه‌های پیشرفته‌ای را در شبکه اداری نداریم. پس از سال‌ها تلاش ما آمده‌ایم تا دستگاه پیشرفته‌ای را برای مصارف اداری تهیه کنیم. سوییچ‌های لایه یک، دو، سه و قابل مدیریت را داریم؛ با ویژگی‌های بسیار پیشرفته که برای همه جور مصارف اداری مناسب هستند.

در قسمت روترها ما مدل‌های وی‌پی‌ان و با توانایی تعیین ظرفیت را داریم. ای دستگاه‌ها با امنیت و کارایی بسیار بالا برای محیط‌های شرکتی مناسب هستند. دستگاه‌های اکسس پوینت محیط باز ما برای اتصالات طولانی مناسب است و ارتباطات نقطه به نقطه یا مالتی پوینت را برقرار می‌کند.

حالا نگاهی به محصولات ۲۰۱۵ تی‌پی‌لینک بیندازیم. اولین پرچمدار جدید تی‌پی‌لینک، روتر AC5300 است که قدرت انتقال تا ۵۳۰۰ مگابیت بر ثانیه را دارد. تعداد کاربران خیلی زیادی به آن می‌توانند متصل شده و ویدئوهای اچ‌دی را پخش کند. روترهای با صفحه نمایش لمسی ما شاید جذاب‌ترین و کاربردی‌ترین روتر  ۲۰۱۵ باشد. صفحه نمایش لمسی روی این دستگاه به شما قابلیت تنظیم روتر را فقط نمی‌دهد، بلکه می‌تواند به عنوان یک ساعت دیجیتال یا آلبوم نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

دستگاه‌های 4G ما به زودی به CAT6 و سپس CAT9 ارتقا پیدا می‌کنند. ما محصولات بسیار بیشتری داریم که از طریق وب‌سایت می‌توانید مشاهده بفرمایید.

tp link seminar1

پس از وی، عادل منش دوباره بر روی صحنه آمد و ادامه داد: عامل سوم موفقیت این شرکت تعهد یا سرمایه‌گذاری است که در بخش R&D‌ داشته. تی‌پی‌لینک سالانه بیش از ۸ درصد فروش خود را به این بخش اختصاص می‌دهد. ۱۱۰۰ نفر از بهترین مهندسین دانشگاه‌ها در این قسمت فعال هستند که قطب‌های آن در تایوان و آمریکا قرار دارند.

تی‌پی‌لینک تنها تولید کننده شبکه در دنیاست که در تولید محصولات خودش خودکفاست. به دلیل کیفیت بالای محصولات، میزان بازگشتی کالای ما از ۱ درصد هم کم‌تر است و کالاهای ما با نظارت بسیار بالا و دقیق تولید می‌شوند.

اما این خودکفایی در تولید چه محاسنی دارد؟ اول اینکه نظارت بر تولید و کیفیت داریم، دوم تحویل و سرعت بالا و سوم، کنترل بر قیمت آن‌هاست.

tp link seminar6

در این قسمت لارنس لو، مدیر منطقه ایران بر روی صحنه آمد و گفت: می‌خواهم شما را با صنعت تجهیزات شبکه بیشتر آشنا کنم. یک اصلاح چینی می‌گوید درختان بزرگ برای سایه مناسب‌تر هستند و ما بسیار خوشحال هستیم که در این کشور پهناور حضور داریم. بر اساس آمار، جمعیت ایران ۷۹ میلیون ۴۸۰ هزار نفر است که در مکان ۱۷ جهان قرار می‌گیرد. همچین از نظر تولید ناخالص داخلی ایران در رتبه ۱۸ جهان قرار دارد. ما انتظار داریم اقتصاد ایران در طول سال آینده رشد قابل لاحظه‌ای داشته باشد. بیش از نیمی از جمعیت ایران را افراد زیر ۳۵ سال تشکیل می‌دهد که بیشتر آن‌ها از مصرف کنندگان اینترنت هستند و این برای بیزینس ما بسیار مهم است. وقتی ما دقیق‌تر به این بازار نگاه می‌کنیم، پتانسیل زیادی را می‌بینیم. در حال حاضر در ایران ۴۵ میلیون کاربر اینترنتی وجود دارد که به معنی ضریب استفاده از اینترنت ۵۵.۷ درصد است. اما اگر یک مقایسه کنیم، با ضریب ۸۰ درصدی کشورهای پیشرفته مواجه می‌شویم و می‌فهمیم که هنوز راه درازی در پیش داریم. در حال حاضر ۶ شرکت بزرگ ارایه دهنده اینترنت در ایران وجود دارد. در طول ۵ سال گذشته سرعت اینترنت ایران از ۰.۴۶ مگابیت به ۵.۴۴ رسیده که البته هنوز رتبه ۱۴۸ دنیاست و ما انتظار سرعت بیشتری را داریم.

در ایران سه اپراتور بزرگ همراه اول، ایرانسل و رایتل وجود دارد. رایتل شبکه 3G را در سال ۲۰۱۲ عرضه کرد. ایرانسل 4G را در سال ۲۰۱۴ ارایه نمود و انتظار داریم که همراه اول هم به زودی 4G خود را به بازار عرضه کند. در طول ۳ سال گذشته سرعت تلفن همراه ایران از ۰.۱۶ مگابیت به ۳.۹۵ مگابیت بر ثانیه افزایش یافته که بیش از ۲۵ برابر رشد را نشان می‌دهد. حال متوجه می‌شویم که فرصت‌های زیادی در ایران و این صنعت وجود دارد، حال چه فرصت‌هایی برای تی‌پی‌لینک است؟

اولین فرصت، افزایش مشتریان اینترنت است. دوم، با افزایش سرعت اینترنت در ایران، نیاز کاربران به دستگاه‌هایی با سرعت بالاتر از ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه افزایش می‌یابد. سوم، با هوشمند شدن وسایلی چون گوشی‌ها و تلویزیون‌ها، نیاز اتصال آن‌ها به اینترنت بیشتر می‌شود و احتیاج به دستگاه‌های NADSL‌ هم بالاتر خواهد رفت.

tp link seminar4

تی‌پی‌لینک محصولاتش را از سال ۲۰۰۵ عرضه کرد و از سال ۲۰۱۱ ما به صورت رسمی وارد ایران شدیم. در سال ۲۰۱۴ بیش از ۱ میلیون دستگاه در ایران فروخته شد. در سال ۲۰۱۵، شرکت تی‌پی‌لینک استراتژی‌ای اتخاذ کرد که سرمایه‌گذاری خودش را در ایران افزایش خواهد داد و از زمانی که ما وارد ایران شدیم، رشد خارق‌العاده‌ای را تجربه کردیم. در طول ۱۰ سال گذشته، متوسط رشد شرکت ما ۴۵.۳۲ درصد بوده است. به عنوان برند اول دنیا در تولید تجهیزات شبکه، همیشه به دنبال راه‌هایی برای بالا بردن سرعت و کیفیت شما جهت اتصال به اینترنت هستیم و برای همین بیش از ۱۵۰ مدل به بازار ایران عرضه شد. اما به عنوان شرکت پیشرو در این صنعت، معتقد هستیم که می‌توانیم کارهای بیشتری را انجام دهیم.

ما موفقیت‌های زیادی را در سال ۲۰۱۴ تجربه کردیم اما اعتقاد داریم که کارهای بیشتری را می‌توانیم انجام دهیم. الان می‌خواهم استراتژی خودمان در سال ۲۰۱۵ را در میان بگذارم.

اول اینکه تی‌پی‌لینک سرمایه‌گذاری خودش را در ایران افزایش خواهد داد، از کادر مجرب ایرانی استفاده کرده و محصولات را بومی سازی می‌کنیم. دوره‌های آموزش فنی خواهیم گذاشت و می‌توانید انتظار طرح‌های فروش بیشتری را از تی‌پی‌لینک داشته باشید.

تمرکز خودمان را بر روی دستگاه‌های N300 و NADSL خواهیم گذاشت. ما همچنین فعالیت‌های بازاریابی را افزایش می‌دهیم. به خاطر تشکر از حمایت‌های همیشگی شما، یک خبر خوب نیز برای‌تان داریم. این خبر برای اولین بار است که در بازار ایران اعلام می‌شود و این است که با خرید دستگاه‌های W98961N/ND یک کد فعال‌سازی اورجینال کسپرسکی به کاربران اعطا خواهد شد. هیچ‌گونه تغییری هم در قیمت این محصولات ایجاد نمی‌شود. ارزش این کد فعال‌سازی بیش از ۳۰ دلار است و از هفته جاری به همراه محصولات ما عرضه خواهند شد.

tp link seminar7

پس از صحبت‌های وی، از نمایندگان برتر تی‌پی‌لینک هم تقدیر و تشکر شد.

2 در مورد “جدیدترین محصولات تی‌پی‌لینک برای بازار ایران در سال ۲۰۱۵ معرفی شد”

  1. سلام . معذرت از همه دوستای گلم بابت این پست بی ربط به موضوع
    دوستای خوبم Huawei MediaPad X1 کدوم رنگش زیباتره نقره ای یا سورمه ای ؟ کسایی که دیدن محبت کنن راهنمایی کنن . ممنون
    میدونم رنگ سلیقه ایه اما نظرتونو میخواستم . تشکر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH