از دیدگاه AnTuTu گلکسی نوت 4 محبوب‌ترین اسمارت فون سه ماهه اول امسال است!

AnTuTu یک اپلیکیشن بنچمارک است که اغلب بخش‌های دستگاه‌های هوشمند (اسمارت فون و تبلت) را به چالش می‌کشد و در نهایت امتیازی به عملکرد کلی دستگاه می‌دهد و در این زمینه نیز شهرت و توانایی زیادی دارد. اکنون این بنچمارک 10 اسمارت فون محبوب سه ماهه اول سال 2015 را منتشر کرده است که گلکسی نوت 4 محبوب‌ترین محصول از دیدگاه AnTuTu لقب گرفته. التبه به این نکته نیز توجه کنید که این لیست بر اساس گوشی‌هایی که اپلیکیشن AnTuTu بر روی آن‌ها نصب شده، جمع آوری شده و عوامل دیگری در این انتخاب میسر نبوده است.

antutu-galaxy-note-4-most-popular-android-device

9.87 درصد از دستگاه‌هایی که از 1 مارس تا 31 مارس اپلیکیشن AnTuTu را بر روی خود اجرا کرده‌اند گلکسی نوت 4 بوده‌اند که بیشترین و محبوب‌ترین محصول در این لیست به حساب می‌آید. نماینده دیگر سامسونگ نیز در جایگاه دوم لیست قرار گرفته است و گلکسی S5 توانسته با 7.68 درصد مقام دوم را نصیب خود کند. در جایگاه‌های سوم و چهارم نیز به ترتیب Xiaomi HM-Note و ال‌جی G3 قرار دارند که هر کدام 6.89 و 6.53 درصد از میزان استفاده از AnTuTu را نصیب خود کرده‌اند.

Galaxy Note 4 Review (31)

علاوه بر لیست بالا، AnTuTu لیستی از محبوب‌ترین اسمارت فون‌ها در مناطق مختلف را منتشر کرده است که بر اساس آن نیز گلکسی نوت 4 در بازار آمریکا همچنان محبوب‌ترین بوده است. البته به این نکته نیز توجه کنید که اپلیکیشن AnTuTu برای تمامی سیستم عامل‌های مطرح نظیر اندروید، iOS و ویندوز فون وجود دارد اما در این لیست تنها محصولات اندرویدی به چالش کشیده شده‌اند و محصولاتی نظیر آی‌فون 6 و آی‌فون 6 پلاس در آن حضور ندارند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH