تحلیل‌ها نشان می‌دهد که اپل امسال گوشی جدید ۴ اینچی عرضه نمی‌کند

Apple-iPhone-5s-0

یکی از برترین و شناخته شده‌ترین تحلیل‌گران اپل، Chi Kuo گفته که وی انتظار ندارد این شرکت یک آیفون جدید ۴ اینچی را در سال جاری میلادی عرضه کند. به جای عرضه یک آیفون جدید در سال ۲۰۱۵ که از صفحه نمایشی کوچک بهره می‌برد، این تحلیل‌گر باور دارد که اپل همچنان ارائه iPhone 5s و iPhone 5c را تا پایان امسال ادامه خواهد داد ولی با قیمتی پایین‌تر. البته همانند تمامی شایعات، این موضوع را نیز نباید به طور کامل قطعی دانست.

اگر پیش‌بینی‌های Kuo دقیق و درست باشند، آن‌گاه اپل تلفن هوشمند iPhone 5c را به صورت رایگان تحت قرارداد دوساله به مشتریان ارائه خواهد کرد. همچنین با توجه به پلاستیکی بودن این محصول، انتظار می‌رود تا پایان سال جاری میلادی، قیمت آن بسیار کاهش یابد. اما Kuo بر این باور است که کوپرتینویی‌ها در سال ۲۰۱۶ یک آیفون ۴ اینچی جدید را تولید می‌نماید. این دستگاه با سرویس پرداخت اپل (Apple Pay) نیز همخوانی خواهد داشت. در حال حاضر دو اسمارت فون iPhone 5s و iPhone 5c از امکان پرداخت اپل بی‌بهره هستند زیرا چیپ NFC در این محصولات وجود ندارد.

شایعات قبلی منتشر شده در این مورد، حاکی از آن بود که اپل یک گوشی هوشمند ۴ اینچی جدید که iPhone 6s نام خواهد داشت را در سال جاری عرضه می‌کند. بر اساس این شایعات، iPhone 6s با مشخصات سخت افزاری مشابه با iPhone 5s تولید می‌گردد، اما از جنس پلاستیک ساخته خواهد شد. درحالیکه شایعات مختلف سال ۲۰۱۵ برای آیفون شروع شده و همچنان ادامه هم دارد، در طی ماه‌های آینده انتظار داریم تا پیش‌بینی‌ها، شایعات و اطلاعات درز یافته بیشتری را در این‌باره بشنویم.

1 در مورد “تحلیل‌ها نشان می‌دهد که اپل امسال گوشی جدید ۴ اینچی عرضه نمی‌کند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH