لنوو K80 با 4 گیگابایت حافظه رم و صفحه نمایش 5.5 اینچی معرفی شد!

بعد از گذشت چند ماه از زمان معرفی اولین اسمارت فون با حافظه رم 4 گیگابایتی توسط ایسوس، اکنون نیز کمپانی لنوو دست به کار شده و محصولی را با چنین حافظه رمی معرفی کرده که انتظار داریم عملکرد مناسبی داشته باشد. (البته چندی پیش کمپانی Xiaomi‌ نیز محصولی با 4 گیگابایت حافظه رم تولید کرده بود) این محصول جدید که رقیبی برای زن‌فون 2 از سوی کمپانی ایسوس است، لنوو K80 نامیده می‌شود و از یک پردازنده 64 بیتی اینتل Atom بهره می‌برد که بر روی فکانس 1.2 گیگاهرتز قفل شده است و صفحه نمایش آن نیز وضوح تصویر 1080p را در اندازه 5.5 اینچ ارایه می‌دهد.

Lenovo-K80

همان‌طور که گفته شد،‌ این محصول جدید لنوو دارای حافظه رم 4 گیگابایتی است و 64 گیگابایت نیز حافظه داخلی برای آن در نظر گرفته شده است. انرژی مورد نیاز این محصول توسط باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود. دریچه این اسمارت فون به دنیای بیرون یک دوربین 13 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال در بخش پشتی است که کمی از بدنه 8.5 میلی متری این محصول بیرون زدگی دارد. همانند اغلب اسمارت فون‌های روز بازار،‌ لنوو K80 نیز با اندروید لالی پاپ عرضه خواهد شد و خریداران بین رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و قرمز حق انتخاب دارند.

Lenovo-K80-(1)

لنوو این اسمارت فون را از 30 آوریل (10 اردیبهشت) در چین عرضه خواهد کرد و کاربران می‌توانند آن را با پرداخت مبلغ 290 دلار خریداری کنند. البته لنوو یک نسخه دیگر از این محصول را نیز به فروش خواهد رساند که 2 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی دارد و آن را نیز با پرداخت مبلغ 240 دلار می‌توانید خریداری کنید. فعلا اطلاعاتی در خصوص فروش جهانی این دو محصول منتشر نشده است.

2 در مورد “لنوو K80 با 4 گیگابایت حافظه رم و صفحه نمایش 5.5 اینچی معرفی شد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH