Oppo R7 با حسگر اثر انگشت معرفی خواهد شد!

oppo-r7-metal

کمپانی Oppo  یکی از تولید کنندگان موفق چینی در ادامه روند عرضه محصولاتی از سری R، قصد دارد دو مدل R7 و +R7 را با طراحی فوق باریک در روز بیستم ماه مه معرفی کند.

چند ساعت پیش بود که بسیاری از مشخصات مهم R7 که یک محصول اندرویدی است لو رفت و طبق آن انتظار می‌رود، این گوشی دارای باتری 2000 میلی آمپری، پردازنده 8 هسته‌ای مدیاتک مدل MT6795 با فرکانسی برابر 2.2 گیگاهرتر، دوربین 20.7 مگاپیکسلی و ضخامت 4.85 میلی‌متری باشد. یکی از ویژگی‌های مهم دستگاه، وجود حسگر اثر انگشت است که پیش از این، کسی انتظار این مورد را برای این محصول نداشت.

با دیدن تصاویر جدیدی که از OPPO R7  منتشر شده است، مطمئن می‌شویم با یک دستگاه نازک با بدنه فلزی رو به رو هستیم. از سوی دیگر، طراحی گوشی نیز کمی تغییر کرده و گودی نمایشگر کم‌تر شده است و آن نیز به دلیل وجود اسکنر اثر انگشت در پایین صفحه‌نمایش است؛ درست مثل چیزی که در وان +M9 دیده‌ایم.

oppo-r7_1قبل از این‌که OPPO R7 معرفی شود، نمی‌توان اظهار نظری درباره قدرت و کیفیت محصول داشت، اما باید گفت با باریک‌ترین گوشی دنیا و یکی از خاص‌ترین آن‌ها سر و کار خواهیم داشت! نظر شما در باره OPPO R7 چیست؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH