اپل‌ واچ به سادگی خش برمی‌دارد

0.0000آیا تا کنون یک آی‌پد قدیمی را در دست گرفته و به بدنه‌ آن توجه نمو‌ده‌اید که از جنس استیل ضدزنگ بوده و در سراسر آن به صورت یکپارچه مورد استفاده قرار گرفته؟ به‌نظر می‌رسد اپل تصمیم گرفته از همان فلز در ساخت ساعت هوشمند خود نیز بهره ببرد ولی به تازگی برخی از کاربران می‌گویند که این ساعت خط و خش بر‌می‌دارد.

تعدادی از افرادی که ساعت هوشمند اپل‌واچ را خریداری کرده‌اند، طی گزارش‌هایی اعلام کرده‌اند که ساعت استیل ضدزنگ آن‌ها تنها چند روز یا حتی چند ساعت پس از استفاده، خش برداشته. تصویری که در بالا مشاهده می‌کنید توسط Michael Kukielka منتشر شده است. شخصی دیگر بنام DetroitBORG در یوتیوب یک ویدئو قرار داده و گفته که اپل‌واچ وی تنها ۲۴ ساعت پس از استفاده خظ و خش برداشته است.

به‌نظر می‌رسد فلز بکار رفته در این گجت نرم است و ظاهر براقش هیچ مزیتی ندارد. اما تا به امروز، در مورد اپل‌واچ مدل اسپرت که از جنس آلومینیوم تولید شده و این فلز نسبت به استیل نرم‌تر نیز هست، هیچ گزارشی مبنی بر خش برداشتن آن منتشر نشده است. به دلیل ظاهر کدری که اپل‌واچ اسپرت دارد، حتی در صورتی که خط و خش جزئی هم بردارد، چندان قابل تشخیص نیست.

درحالی‌که با استفاده روزمره از ساعت‌ها، خش برداشتن آن‌ها امر غیرمعمولی نیست، اما این مورد حدودا چند ماه یا حتی چند سال پس از استفاده ممکن است روی دهد و نه تنها در چند روز! باید منتظر بمانیم و ببینیم که اپل چگونه به این مشکل پاسخ خواهد داد. اگر شما نیز تصمیم دارید مدل استیل ساعت هوشمند اپل را خریداری کنید، پشنهاد می‌کنیم از AppleCare استفاده نمایید یا پس از خرید، حواستان را چهار چشمی به آن بدوزید که مبادا خط بردارد!

1 در مورد “اپل‌ واچ به سادگی خش برمی‌دارد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH