مایکروسافت ۱۲ سنت از فروش هر گوشی از دست می‌دهد

2014-04-14-2علی‌رغم برنامه مایکروسافت برای رسیدن به فروش ۱۰ میلیونی تلفن‌های هوشمند در سه ماهه دوم ۲۰۱۵، ظاهرا مشکلاتی در این راه ایجاد گشته. رقبایی مانند اپل و گوگل پیش به سوی آینده در حال حرکت هستند و این درحالی‌ست که مایکروسافت در حال درجا زدن است. به‌نظر می‌رسد ردموندی‌ها اکنون فقط بر تولید گوشی‌های پایین رده تمرکز کرده و خبری از تولید پرچمداری جدید به‌گوش نمی‌رسد.

با نگاهی به بورس اوراق بهادار مرتبط با مایکروسافت، می‌توان دریافت که شرایط این شرکت چقدر بد است. ردموندی‌ها در سال ۲۰۱۳ با پرداخت مبلغی 7.2 میلیارد دلاری، نوکیا را خریداری کردند. با توجه به این موارد، تحلیل‌ها نشان می‌دهند که مایکروسافت مبلغی در حدود ۱۲ سنت را به ازای فروش هر گوشی، از دست خواهد داد.

همچنین در مورد قدرت خرید کسب و کار نوکیا صحبت‌هایی به میان آمده است. مایکروسافت توضیح داده، تبدیل مواد به پول همانطور که تنظیم اختلالات و حل مشکلات انجام می‌پذیرند، باید انجام شود.

ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت نیز بیان داشته که در آینده اقداماتی باید انجام گیرد تا هزینه‌ای که از فروش دستگاه‌ها از دست رفته، بازگردد، همانند برنامه‌های اولیه‌ای که برای بخش سخت افزاری ویندوز ۱۰ انجام خواهد شد. بر اساس اعلام ComputerWorld، شرکت مایکروسافت در حال کار بر روی اختلالات محاسباتی بازه زمانی ماه ژوئن تا اوریل است تا از آن‌ها برای ماه می بهره بگیرد و مجددا اشباهات تکرار نشوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH