ال‌جی تایید کرد که در حال ساخت یک اسمارت فون ویندوزی است!

چندی پیش بود که اخباری در خصوص اسمارت فون ویندوز فونی کمپانی ال‌جی منتشر شد که گفته می‌شود این کمپانی تصمیم دارد تا با محصولی که شماره کد VW820 را دارد به عرصه ویندوزفون بازگردد و بعد از مدت بسیار طولانی قدم زدن در زمین گوگل چند قدمی را نیز در سرزمین مایکروسافت سپری کند.

اما امروز این شایعه تاحدودی توسط خود ال‌جی تایید شد و بر اساس تصاویر منتشر شده از لیست این شرکت، به‌زودی شاهد VW820 از سوی این کمپانی خواهیم بود که بر اساس اطلاعات به‌دست رسیده همانند انتظار از سیستم عامل کمپانی مایکروسافت با نام ویندوزفون استفاده می‌کند. علاوه بر این، محصول مذکور توسط بلوتوث SIG نیز تایید شده است و با این اوصاف رسما باید منتظر این محصول باشیم.

LG-confirms-it's-working-on-a-new-Windows-Phone

البته فعلا با وجود اینکه ال‌جی حضور چنین اسمارت فونی را تایید کرده است ولی اطلاعات زیادی در خصوص آن نداریم اما بر اساس شایعات قبلی، انتظار می‌رود که VW820 صفحه نمایشی 4.7 اینچی با وضوح 854 در 480 پیکسل داشته باشد که با این اوصاف بهتر است دور پرچم‌دار بودنش را خط بکشیم و انتظاراتمان را در حد یک اسمارت فون پایین‌رده محدود کنیم.

البته با وجود اینکه از اسناد ال‌جی معلوم است که VW820 از سیستم عامل ویندوز فون استفاده خواهد کرد اما این به معنای استفاده از ویندوز 10 نیست و این دستگاه ممکن است حتی با نسخه 8.1 این پلتفرم روانه بازار شود اما به احتمال زیاد حتی در این صورت نیز چندی بعد به آخرین نسخه و یا همان ویندوز 10 آپدیت خواهد شد. البته شاید هم از همان ابتدا از این نسخه استفاده کند اما برای پاسخ به تمامی این سوالات بی‌جواب می‌بایست منتظر اطلاعات و اخبار جدید در این خصوص باشیم تا سرانجام خود ال‌جی محصول ویندوز فونی خود را معرفی کند.

LG-Windows-Phone-new-Verizon-01

البته به این نکته نیز توجه داشته باشید که اپراتور معروف Verizon نیز محصول ویندوز فونی ال‌جی را پشتیبانی خواهد کرد و این می‌تواند نوید بخش فروش جهانی VW820 باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH