۱۰ بازی و برنامه داغ هفته گذشته اندروید

سعی داریم تا در سری مقاله‌هایی منظم ۱۰ عنوان برتر اندروید را برای شما معرفی کنیم تا از میان هزاران برنامه تولیدی شما با خوب‌های اندروید آشنا شوید. در این قسمت ۱۰ برنامه‌ای که در هفته گذشته با استقبال زیاد کاربران در مارکت روبه‌رو شد را برای شما معرفی می‌کنیم تا بدانید برترین‌های دنیای اندروید کدامند.

1- Trelo

راحت‌ترین روش برای مدیریت همه چیز! آیا شما می‌خواهید دوست خود را هنگام تولدش سورپرایز کنید؟ قرار یک سفر استثنایی را بگذارید؟ روش‌های میلیونر شدن را یادداشت کنید؟ Trelo بهترین راه‌ها را برای شما فراهم آورده است. در این برنامه یک تخته وایت بورد با کلی کارت در اختیار دارید که می‌توانید تمام چیزهای دوست داشتنی خود را بر روی آن یادداشت کنید.

لینک دانلود از گوگل پلی

2- Cash King

این برنامه به شما پیشنهاد می‌دهد که با دانلود برنامه‌های رایگان، کامل کردن فرم‌های ثبت نام و دیدن ویدیوها از طریق تلفن همراه، به شما پول پرداخت کند. شاید عملکرد آن کمی عجیب باشد و البته برای کشور ما هم امکان پرداخت پول بدین راحتی‌ها میسر نشود، اما در برخی گزارش‌ها آمده که کاربران از این برنامه نخستین پرداختی خود را دریافت کرده‌اند.

لینک دانلود از گوگل پلی

3- Jelly Bean Keyboard

این برنامه صفحه کلید نسخه 4.1 اندروید را برای تلفن همراه شما به ارمغان می‌آورد، بدون آنکه نیازی به آپدیت گوشی خود به این نسخه داشته باشید. در واقع تمام چیزهایی که از کیبورد اندروید آبنبات ژله‌ای انتظار دارید در این برنامه فراهم شده است.

لینک دانلود از گوگل پلی

4- N.O.V.A 3

یکی از دلایل اصلی برای بالا آمدن این بازی در صدر بهترین‌های هفته قبل چوب حراج گوگل پلی بر روی آن بود که به مدت محدود قیمتش را از 4.99 دلار به 0.99 دلار کاهش داد و همین امر سبب شده تا خیل مشتاقان این بازی برای دانلود کردنش اقدام نمایند.

لینک دانلود از گوگل پلی

5- Gangstar Rio

اگر شما از طرفداران بازی محبوب GTA هستید، به طور یقین از این عنوان نیز بر روی اندروید خوشتان خواهد آمد. این محصول گیم لافت توانسته همچنان محبوبیت خودش را پس از عرضه حفظ کند.

لینک دانلود از گوگل پلی

6- Modern Combat 3

این عنوان، بازی محبوب ما در سری تیراندازی اول شخص است که با قیمت 0.99 دلار و حراجی که به آن خورده است (اگر تا به حال آن را تجربه نکرده‌اید)، لحظه‌ای در بازی کردن آن شک نکنید.

لینک دانلود از گوگل پلی

7- Horn

کمپانی Phosphor Games این بازی جذاب را هفته گذشته عرضه کرد که با استقبال بسیار خوب مخاطبان روبه‌رو شد. در این بازی شما می‌توانید با رقابت در بخش Horn Contest برنده تبلت ایسوس ترنسفورمر  نیز بشوید.

لینک دانلود از گوگل پلی

8- The Game Of Life

یکی از دیگر از بازی‌هایی که چوب حراج 0.99 دلاری گوگل پلی بر آن خورده و ممکن است بسیاری تا پیش از این و در زمان کودکی خود آن را بازی کرده باشند. این فرصت یادآوری روزهای کودکی را از دست ندهید.

لینک دانلود از گوگل پلی

9- Onavo Extend

Onavo یک برنامه فوق‌العاده برای کسانی است که خیلی به اطلاعات و دسته بندی کردن آن‌ها درون گوشی خود اهمیت می‌دهند. این برنامه تنها برای دستگاه‌هایی که اندروید ۴ و بالاتر دارند قابل استفاده است اما اطلاعات و دسته‌بندی‌های کاملی که از داده‌ها به شما می‌دهد ارزش این را دارد تا موبایل و یا تبلت خود را به اندروید ۴ به روز رسانی کنید.

لینک دانلود از گوگل پلی

10- Draw Race 2

یک بازی مسابقه‌ای جذاب و هیجان انگیر که آن هم در سری حراج گوگل پلی قرار دارد. این بازی تک نفره بیش از ۱۸۰ مرحله گوناگون را پیش روی گیمر قرار می‌دهد تا از تک تک لحظه‌های آن استفاده کند.

لینک دانلود از گوگل پلی

راستی، اگر فناوری اطلاعات در زندگی‌تون اهمیت زیادی داره، پیشنهاد می‌کنم تولبار آی‌تی را حتما نصب کنید: [نصب تولبار]

با شرکت در مسابقه  آی تی رسان شانس خود را برای برنده شدن یک جایزه متفاوت امتحان کنید.

3 در مورد “۱۰ بازی و برنامه داغ هفته گذشته اندروید”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH