هواوی آنر 4C با صفحه نمایش 5 اینچی و قیمت مناسب معرفی شد!

بعد از شایعات فراوان در خصوص محصول جدید کمپانی هواوی که بازار میان‌رده‌ها را هدف قرار داده است امروز نهایتا این محصول معرفی شد و در واقع نسخه جدیدی از آنر 3C است که آنر 4C نامیده می‌شود. این اسمارت فون با قیمت 129 دلار و در رنگ بندی‌های مشکی، آبی، طلایی، صورتی و سفید روانه بازار خواهد شد.

Honor-4C

هواوی آنر 4C توسط پردازنده اختصاصی هواوی با نام HiSilicon Kirin 620 تقویت می‌شود که هشت هسته دارد و هر هسته نیز فرکانس 1.2 گیگاهرتز را ارایه می‌دهد. صفحه نمایش این محصول 5 اینچی با وضوح اچ‌دی است که برای یک محصول 129 دلاری مناسب به‌نظر می‌رسد. آنر 4C از 2 گیگابایت حافظه رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد و البته امکان افزایش آن تا 32 گیگابایت از طریق کارت حافظه جانبی برای کاربر وجود دارد. انرژی مورد نیاز این محصول نیز توسط باتری 2550 میلی‌آمپر ساعتی آن تامین می‌شود.

در زمینه دوربین نیز این محصول چندان ضعیف نیست و توانسته در بخش پشتی خود یک مدل 13 مگاپیکسلی و در قسمت جلویی نیز یک دوربین 5 مگاپیکسلی قرار دهد. سیستم عامل آنر 4C بر خلاف انتظارات اندروید کیت‌کت 4.4 است که رابط کاربری هواوی با نام EM UI 3.0 بر روی آن نصب شده است. البته موضوع عجیب، عرضه این محصول تنها در بازار‌های چین است و فعلا اطلاعاتی در خصوص فروش جهانی آن منتشر نشده است.

5 در مورد “هواوی آنر 4C با صفحه نمایش 5 اینچی و قیمت مناسب معرفی شد!”

  1. اقا من می خوام این گوشی رو بخرم
    بعضی ها می گن خیلی خوبه ولی بعضی ها میگن samsung galaxy grand prim بهتره
    لطفا شما هم بگین

  2. هانر۳ که در نوع خودش و در رنج قیمتش بهترین بود، این گوشی هم با قیمت ۱۲۰ دلاریش ارزش بالایی رو داره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH