برادر کوچک Lumia 920 معرفی شد، Lumia 820

امروز نوکیا در کنفرانس مشترکی که با مایکروسافت برگزار کرد دو گوشی هوشمند جدید خود را مبتنی بر ویندوز فون 8 معرفی کرد، لومیا 920 پرچم‌دار نوکیا در بازار ویندوزفون خواهد بود و لومیا 820 برادر کوچک‌تر 920 می‌باشد.

معرفی Lumia 820

صفحه نمایش لومیا 820 برخلاف برادر بزرگ‌تر یک نمونه 4.3 اینچی با وضوح تصویر WVGA است. تکنولوژی ClearBlack همراه با “تاچ فوق‌حساس” (تکنولوژی تاچ فوق‌حساس به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید حتی با وجود دستکش با گوشی کار کنید!) همانند برادر بزرگتر در این گوشی نیز وجود دارد اما فناوری جدید +PureMotionHD در لومیا 820 به کار نرفته است. این مدل نیز مانند لومیا 920 از چیپست قدرتمند Snapdragon S4 دو هسته‌ای با فرکانس 1.5 گیگاهرتز برای هر هسته استفاده کرده و واحد گرافیکی آن Adreno 225 می‌باشد. باتری لومیا 820 ضعیف‌تر از برادر بزرگش است و برای این گوشی به ظرفیت 1650 میلی‌آمپر رسیده است.

حافظه داخلی لومیا 820 نیز به 8 گیگابایت کاهش یافته که البته این بار در عوض شیار کارت حافظه اضافه شده است و شما می‌توانید بنابر نیاز خود از کارت حافظه استفاده کنید (7 گیگابایت هم فضای ابری وجود دارد که البته مفت آن برای ما کاربران وطنی گران است!)

لومیا 820 از یک لنز Carl Zeiss با توانایی تفکیک 8 مگاپیکسلی استفاده می‌کند و پشتیبانی از NFC و LTE نیز در این نسخه مانند لومیا 920 وجود دارد.

لازم به ذکر است که لومیا 820 با وزن 160 گرم می‌تواند مدل رژیمی لومیا 920 نیز نام بگیرد! همچنین خوشبختانه این گوشی نیز مانند برادر بزرگ و سنگین وزن خود قابلیت شارژ بی‌سیم دارد.

لومیا 820 در حال شارژ شدن اما بدون سیم!

 راستی، اگر فناوری اطلاعات در زندگی‌تون اهمیت زیادی داره، پیشنهاد می‌کنم تولبار آی‌تی را حتما نصب کنید: [نصب تولبار]

با شرکت در مسابقه آی تی رسان شانس خود را برای برنده شدن یک جایزه متفاوت امتحان کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH