بر اساس تصاویر، گلکسی نوت 5 صفحه نمایشی 4K خواهد داشت!

با معرفی شدن اغلب پرچم‌داران امسال، آرزو‌های خود را آرام آرام به ماه سپتامبر (شهریور-مهر) تنظیم می‌کنیم و امیدواریم که سامسونگ، غول کره جنوبی، دیو جدیدش را معرفی کند. دیوی که نام گلکسی نوت را یدک می‌کشد اما پنجمین نسل از این خانواده پر افتخار خواهد بود که انتظار داریم افتخارات جدیدی را در آرشیو سامسونگ ثبت کند.

Samsung-Galaxy-Note-5-concept-renders

با وجود اینکه سامسونگ در نوت 4 تغییرات زیادی را از لحاظ ظاهری اعمال کرد و شاسی آن را از فلز ساخت اما همچنان بر اساس رندر‌های جدید منتشر شده از گلکسی نوت 5، انتظار می‌رود که این محصول طراحی متفاوت‌تری داشته باشد و در کنار شاسی فلزی، بدنه شیشه‌ای را با آن ببینیم که شاید این اقدام، ژنی است که از گلکسی S6 به ارث برده.

Samsung-Galaxy-Note-5-concept-renders-(1)

البته این محصول علاوه بر قاب شیشه‌ای، ضخامت کم را نیز از گلکسی S6 به ارث خواهد برد و انتظار می‌رود که گلکسی نوت 5 ضخامتی در حدود 7.9 میلی متر داشته باشد که درون آن بدنه باریک، سخت افزاری بسیار قدرتمند جای خواهد گرفت.

Samsung-Galaxy-Note-5-concept-renders-(4)

گفته می‌شود که سامسونگ بر روی این محصول خود یک صفحه نمایش 4K قرار خواهد داد که می‌تواند توجهات بسیار زیادی را به‌سوی خودش جلب کند. حافظه داخلی این محصول نیز 128 گیگابایتی خواهد بود و از USB Type C استفاده خواهد کرد که در کنار سنسور اثر انگشت و یک باتری بسیار بزرگ 4100 میلی‌آمپر ساعتی می‌تواند یک اسمارت فون بسیار قدرتمند را تشکیل دهد.
Samsung-Galaxy-Note-5-concept-renders-(3)

علاوه بر این انتظار یک نسخه خمیده را نیز از گلکسی نوت 5 داریم که این خمیدگی در دو طرف صفحه نمایش خواهد بود و وضوح تصویر اولترا اچ‌دی را ارایه می‌کند. ناگفته نماند که بر اساس اخبار منتشر شده، گلکسی نوت 5 از یک پنل OLED برای نمایش تصاویر با وضوح 4K استفاده خواهد کرد.

Samsung-Galaxy-Note-5-concept-renders-(2)

البته فعلا هیچ کدام از این اطلاعات تایید یا رد نشده‌اند اما حداقل این را می‌دانیم که تا زمان معرفی این محصول، اخبار بسیار زیادی را در این خصوص در آی‌تی‌رسان پوشش خواهیم داد.

Samsung-Galaxy-Note-5-concept-renders-(5)

5 در مورد “بر اساس تصاویر، گلکسی نوت 5 صفحه نمایشی 4K خواهد داشت!”

  1. حسین باقری

    سلام.

    من هر کاری میکنم دو روزه نمیتونم لاگین کنم.

    اصلا گزینه ای برا ورود کاربرا نیست.

    راهنمایی لطفا !!!

  2. یکی این سامسونگو بگیره ، تا دیروز دست از پلاستیک بر نمیداشت حالا جفت جفت میپره ، یه دفه تلویزیون میزد دیگ والا ما qhd احساس نمی کنیم این هنوز داره میره uhd میزنه ،

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH