آیا این اولین تصویر منتشر شده از لومیا 940 است؟

یکی از محصولاتی که انتظار داریم مایکروسافت در سال 2015 معرفی کند لومیا 940 است که گفته می‌شود صفحه نمایشی QHD و پردازنده‌ای شش هسته‌ای خواهد داشت.

امروز اولین تصویر از این محصول به بیرون درز کرده که انتشار دهنده آن Nowherelese.fr بوده که تاکنون اطلاعات درست زیادی را منتشر کرده است. از لحاظ ظاهری این اسمارت فون شباهت بسیار زیادی به نسخه‌های قبلی دارد و از همان زبان طراحی استفاده می‌کنند اما در داخل، دنیای متفاوتی را مایکروسافت تشکیل داده است.

Microsoft-Lumia-940-Bleu_thumb

این پرچم‌دار صفحه نمایشی 5.2 اینچی خواهد داشت که وضوح تصویر QHD را ارایه می‌دهد پردازش‌های آن نیز توسط پردازنده شش هسته‌ای کوآلکام انجام خواهد شد که 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی برای آن اختصاص داده شده است. دوربین‌های لومیا 940 نیز انتظار می‌رود همانند برادرانش خوب و مناسب باشد و گفته می‌شود که یک دوربین 20 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 5 مگاپیکسلی در بخش جلویی دستگاه قرار خواهد گرفت که دوربین پشتی را یک فلاش LED نیز برای مناطق تاریک پشتیبانی می‌کند. البته به این مشخصات، باتری قابل جداسازی و پشتیبانی از کارت حافظه جانبی را نیز اضافه کنید.

همان طور که گفته شد این محصول شباهت بسیار زیادی به لومیا 930 دارد اما به‌دلیل قرار گیری سخت افزار قدرتمندتر می‌تواند همچنان لقب پرچم‌داری را یدک بکشد اما در واقع موضوع شکل و شمایل گوشی یک امر سلیقه‌ای است و شاید بدنه فلزی در کنار رنگ بندی‌های مختلف بتواند توجه کاربران را جلب کند. البته به تمام این ویژگی‌ها پشتیبانی از ویندوز 10 را نیز بیفزایید (به‌صورت پیش فرض و یا در طی یک به‌روز رسانی).

5 در مورد “آیا این اولین تصویر منتشر شده از لومیا 940 است؟”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH