نسخه پیش‌نمایش عمومی آفیس 2016 به صورت رایگان عرضه شد

gsmarena_001یک نسخه پیش‌نمایش عمومی از مجموعه آفیس ۲۰۱۶ شرکت مایکروسافت برای تمامی کاربران ویندوز عرضه شده که این افراد می‌توانند مجموعه یاد شده را به صورت رایگان دانلود کنند. در حال حاضر مایکروسافت بر روی نسخه بعدی از این مجموعه کار می‌کند و قرار است تا اواسط امسال شاهد ارائه آن باشیم.

آفیس ۲۰۱۶ شامل ویژگی‌های جدیدی از جمله اپلیکیشن‌های گسترده است که در خلال همایش سالانه Build 2015 و در هفته گذشته به نمایش درآمد. این نسخه پیش‌نمایش بیشتر بر قابلیت یکپارچه‌سازی آفیس با سرویس‌های ابری آفیس ۳۶۵ تمرکز دارد.

gsmarena_002دیگر ویژگی قابل اشاره، همگام‌سازی وان‌درایو با اوت‌لوک است و کاربر می‌تواند فایل‌های ضمیمه ایمیل‌های خود را به صورت مستقیم در این سرویس ابری قرار دهد. تمامی این کارها را می‌توان از طریق پنجره ارسال ایمیل در اوت‌لوک انجام داد.

همچنین یک ویژگی جدید در این نرم‌افزار ایجاد شده که پیام‌های مهم را بالاتر از بقیه به شما نمایش می‌دهد. این قابلیت Clutter نام گرفته است.

gsmarena_003ویژگی‌های اضافه شده در آفیس ۲۰۱۶ بسیار زیاد هستند و اشاره به همه آن‌ها در این مطلب امکان‌پدیر نیست. برای مثال در نرم‌افزار اکسل اکنون تعداد زیادی قابلیت بسیار جذاب در بخش آنالیز داده‌ها اضافه شده و کسانی که به این نرم افزار علاقه دارند حتما این بخش‌های جدید برایشان بسیار کاربردی خواهد بود. اگر دوست دارید نسخه پیش‌نمایش مورد بحث از آفیس ۲۰۱۶ را دانلود کنید، می‌توانید از اینجا اقدام به دانلود کنید.

2 در مورد “نسخه پیش‌نمایش عمومی آفیس 2016 به صورت رایگان عرضه شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH