سرویس USSD جدیدترین تکنولوژی طرفه نگار

holoo

گروه شرکت‌های طرفه نگار با راه اندازی سرویس پرداخت الکترونیکی ussd از طریق تلفن همراه امکان دسترسی به پشتیبانی نرم افزارهای هلو را تسهیل کرد.

به گزارش روابط عمومی گروه شرکت‌های طرفه نگار؛ در راستای ایجاد تسهیلات مضاعف جهت مشترکین، این شرکت به تارگی اقدام به راه اندازی سرویس پرداخت الکترونیک با نام مخفف  ussd نموده است. این سرویس با شماره #23067*724* قابل دسترسی برای تمامی مشترکین در سراسر کشور است.

لازم به ذکر است؛ متقاضیان دریافت اشتراک خدمات پشتیبانی نرم افزار هلو، برای دریافت کلمه عبور (رجیستری) و هزینه حمل می‌توانند از طریق سرویس‌های تلفن همراه، از این سیستم استفاده کرده و در کمترین زمان ممکن پشتیبانی نرم افزارهای خود را تمدید کنند. این سرویس امکان صرفه جویی در زمان و هزینه را بدون مراجعه حضوری امکان پذیر نموده است.

گفتنی است؛ Ussd یک پروتکل استاندارد بین المللی و برگرفته از Unstructured Supplementary Service Data  به معنای ارسال پیام از طریق کد دستوری، یک روش ارسال پیام در شبکه GSM است. در  این روش پس از دریافت یک درخواست USSD از موبایل، بلافاصله دستور کد مورد نظر دریافت و روند درخواست کاربران پیگری می‌شود.

1 در مورد “سرویس USSD جدیدترین تکنولوژی طرفه نگار”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH