شیائومی از فبلت جدید خود با نام Mi Note Pro پرده برداشت

کمپانی Xiaomi مدتی است که جای مناسبی را در بین کمپانی‌های مطرح برای خود باز کرده است و در این خصوص نیز محصولات بسیار خوبی را روانه بازار کرده است و امروز نیز محصول جدید این شرکت با نام Mi Note Pro معرفی شد و کمپانی تولید کننده اطلاعات بیشتری در خصوص آن در اختیار کاربران قرار داده شده است. این محصول که قرار است از 12 ماه مه (22 اردیبهشت) در بازار‌های چین روانه بازار شود صفحه نمایشی 5.7 اینچی با وضوح تصویر QHD دارد که یک شیشه خمیده 2.5D در بخش بالایی آن قرار گرفته است. این صفحه نمایش توسط کمپانی‌های Sharp و JDI تولید شده است و نرخ کنتراست 1400:1 را ارایه می‌دهد که در شرایط نوری بالا نظیر محیط‌های خارجی و زیر تابش مستقیم آفتاب عملکرد مناسبی دارد.

Mi-Note-Pro

این محصول در بیشتر نقاط از Mi Note تقلید کرده است و پردازش‌های آن نیز توسط پردازنده اسنپ دراگون 810 انجام می‌شود که چهار هسته آن Cortex-A57 هستند و فرکانس 2 گیگاهرتز ارایه می‌دهند و چهار هسته دیگر که Cortex-A53 هستند بر روی فرکانس 1.5 گیگاهرتز قفل شده‌اند. قلب گرافیکی این اسمارت فون بالارده نیز یک پردازنده Adreno 430 است.

کمپانی Xiaomi بر روی Mi Note Pro حافظه داخلی 64 گیگابایتی را در کنار حافظه رم 4 گیگابایتی از نوع LPDDR4 قرار داده است که توسط اندروید لالی‌پاپ (5.0) مدیریت می‌شوند. دوربین اصلی این اسمارت فون 13 مگاپیکسلی با سنسوری از دیار سونی با نام IMX214 است و دوربین مکالمات تصویری آن نیز 4 مگاپیکسلی است که امکان تماس تصویری با وضوح HD را ارایه می‌دهد.

Mi-Note-Pro-1

گفتنی است که این محصول یک باتری 3090 میلی‌آمپر ساعتی دارد که به کمک تکنولوژی شارژ سریع قادر است 70 درصد را در یک ساعت پر کند و دوست داران می‌توانند آن را با پرداخت مبلغ 482 دلار خریداری کنند.

1 در مورد “شیائومی از فبلت جدید خود با نام Mi Note Pro پرده برداشت”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH