مشخصات ال‌جی G4c با قیمتی در حدود 300 یورو منتشر شد!

ساخت یک اسمارت فون ضعیف‌تر و ارزان‌تر از پرچم‌دار، تقریبا تبدیل به یک قانون نانوشته در بین کمپانی‌های تولید کننده اسمارت فون شده است و اغلب مدتی بعد از معرفی پرچم‌دار خود یک نسخه با ظاهر شبیه اما سخت افزار ضعیف‌تر معرفی می‌کنند و اکنون نیز گویا ال‌جی در حال اجرا چنین قانونی است و تصمیم دارد نسخه ارزان قیمت ال‌جی G4 را با نام ال‌جی G4c تولید کند.

با وجود اینکه کمپانی‌های سامسونگ و اچ‌تی‌سی در این خصوص یک قانون دیگر نیز دارند که در انتهای نام نسخه ضعیف‌تر پرچم‌دار یک واژه “مینی” می‌آورند، همانند اچ‌تی‌سی وان M8 مینی و گلکسی S5 مینی اما ال‌جی در این خصوص سیاست متفاوتی در پیش گرفته و در نسل قبلی خود از S استفاده کرد و محصول خود را ال‌جی G3 s نامید و اکنون نیز گفته می‌شود که اسمارت فون جدید این شرکت ال‌جی G4c نامیده شود.

LG-G4c

اکنون اطلاعاتی در خصوص این محصول که کد H525N را دارد در یک وب‌سایت خرده فروشی منتشر شده است که بر همین نام تاکید دارد و گفته می‌شود که این محصول اسمارت فون‌های میان‌رده را هدف قرار داده است. این تلفن هوشمند که قیمتی بین 279 و 300 یورو خواهد داشت انتظار می‌رود که صفحه نمایش 5.0 اینچی با وضوح تصویر 1280 در 720 پیکسل داشته باشد که پنل آن از نوع IPS خواهد بود و تراکم پیکسلی 294ppi را ارایه خواهد داد. قلب تپنده این اسمارت فون چهار هسته‌ای خواهد بود که گفته می‌شود اسنپ دراگون 410 این وظیفه را بر دوش خواهد کشید. 1 گیگابایت حافظه رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی نیز مشخصات ذخیره سازی این اسمارت فون هستند که همچنان حکایت از میان‌رده بودن آن دارند. درون بدنه این محصول یک باتری 2540 میلی‌آمپر ساعتی قرار خواهد گرفت که در مجاورت آن نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی را  شاهد خواهیم بود و یک دوربین 5 مگاپیکسلی نیز وظیفه عکاسی سلفی از کاربر را بر عهده خواهد داشت. البته گفته می‌شود که دوربین پشتی دستگاه را یک فلاش LED همراهی خواهد کرد که تمامی این مشخصات در کنار اندروید لالی‌پاپ و رابط کربری جدید ال‌جی با نام UX 4.0 منتظر دستورات کاربر خواهند بود.

بر اساس مشخصاتی که از این محصول منتشر شده است و قیمت آن انتظار می‌رود که ال‌جی G4c محصولی دوست داشتنی در میان کاربران باشد اما نتیجه بعد از معرفی معلوم خواهد شد. نظر شما در خصوص این محصول چیست؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH