nintendo تا سال 2017 پنج بازی برای اسمارت فون‌ها عرضه خواهد کرد!

هفدهم ماه مارس (28 فرودین) امسال بود که کمپانی نینتندو با کمک شریکش اعلام کرد که رسما تصمیم دارد وارد دنیای اسمارت فون‌ها شود و در این زمینه نیز شروع به بازی سازی کند. حال این بازی ساز قدرتمند ژاپنی برنامه خود را در این زمینه اعلام کرده است بر اساس آن شاهد پنچ بازی از سوی این شرکت خواهیم بود که در سال 2017 در دسترس خواهند بود اما یکی از این بازی‌ها نیز در اواخر سال جاری عرضه خواهد شد.

Nintendo

مدیر عامل نینتندو در این خصوص می‌گوید که شاید این تعداد چندان زیاد و قابل توجه نباشد اما این شرکت تصمیم دارد این مسیر را ادامه دهد و می‌خواهد که تمام بازی‌ها را به بهترین شکل ممکن مدیریت کند که نتیجه آن توجه به تعهدات و پنج بازی بسیار خوب خواهد بود.

علاوه بر این وی مدعی شده است که فعلا بیشتر از این پنج بازی را عرضه نخواهند کرد تا این که بازی‌های برنامه ریزی شده به بهترین شکل ممکن طراحی و عرضه شوند و کاربران نیز استقبال مناسبی از آن‌ها داشته باشند. چون عرضه یک بازی که مشکل دارد به هیچ وجه نتیجه خوبی برای این شرکت نخواهد آورد و در این صورت نیز رقابت معنا نخواهد داشت. پس باید روش تجاری بهتری را در پیش بگیرند.

این کمپانی در طول سالیان گذشته بازی‌های بسیار خوبی را عرضه کرده است که از معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به Super Mario یا همان قارچ خور اشاره کرد. به احتمال زیاد حضور این کمپانی در صنعت اسمارت فون‌ها نیز با استقبال خوب کاربران مواجه خواهد شد. نظر شما در این خصوص چیست؟

1 در مورد “nintendo تا سال 2017 پنج بازی برای اسمارت فون‌ها عرضه خواهد کرد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH