سامسونگ بادکنکش را به گوشی گلکسی S6 نیز آورده است!

ظاهرا سامسونگ و بدبیاری از همدیگر دور نمی‌شوند! تاکنون اسمارت فون‌های مختلفی از سوی سامسونگ را شاهد بودیم که دارای مشکل بوده‌اند. برای مثال می‌توان به باتری یا صفحه نمایش اشاره کرد (البته فعلا به باگ‌های نرم‌افزاری این کمپانی کاری نداریم). اما بعد از معرفی پرچم‌داران جدید، احتمال می‌دادیم که سامسونگ با توجه به کیفیت ساخت و توانایی بالای دستگاه دیگر این مشکلات را نیز به تاریخ سپرده باشد اما مدتی از این فکر و خیال نگذشته بود که اخباری در خصوص خراش‌های صفحه نمایش گلکسی S6 اج منتشر شد. بعد از این اتفاق نیز همچنان تمامی ما محصولات جدید این شرکت را تحسین می‌کردیم که امروز خبر بادکنک سامسونگ را دوباره شنیدیم.

blown-up-battery-1

اسمارت فون‌های کمپانی سامسونگ گاها مشکل باتری دارند، یا باتری آن‌ها باد می‌کند و یا به دلیل اتصال به شارژر بخشی از دستگاه از بین می‌رود که شاهد چنین اتفاقی در ایران نیز بودیم و اکنون بادکنک سامسونگ در پرچم‌داران جدید این کمپانی نیز وجود دارد و کاربری با خریداری یک گلکسی S6 و اتصال آن به شارژر با باد کردن باتری مواجه شده است که باد کردن باتری باعث شده شاسی دستگاه تاحدودی خم شود و صفحه نمایش آن نیز به‌ بیرون بزند و البته شرایط قاب پشتی را نیز در این تصاویر مشاهده می‌کنید و نیاز به توضیح ندارد.

blown-up-battery

گفتنی است که این کاربر با مراجعه به نمایندگی و پیگیری این موضوع توانسته اسمارت فون جدیدی را تحویل بگیرد، اما واقعا چه حکمتی در کار است؟ شاید محصولات سایر کمپانی‌ها نیز دچار چنین مشکلات مشابهی شوند اما در واقع چنین اتفاقاتی در محصولات سامسونگ ظاهرا زیاد‌تر است و حال با فروش و عرضه زیاد گلکسی S6 و گلکسی S6 اج نیز آیا همچنان کاربران می‌بایست نگران باد کردن بادکنک سامسونگ باشند؟

22 در مورد “سامسونگ بادکنکش را به گوشی گلکسی S6 نیز آورده است!”

  1. دوستان عزیز تا وقتی galexy s6 رو یکبار دست نگیرن، باهاش دوتا عکس نندازن، سه دقیقه فیلم نگیرن وقتی خوش دستی و مقاومت گوریا گلس رو از نزدیک احساس نکنن هر چی هم بگی بازم میگن سامسونگ اَخه…! منم شاید دو ماه پیش که خواهرم apple 6 pluse گرفت کفم برید. خلاصه محو اون گوشی بودیم که ندایی از درون به ما گفت اگه مایه ی 6 pluse نداری حد اقل پاشو برو یه apple 6 بخر. آقا ما به نیت apple زدیم بیرون و رفتیم مغازه یکی از دوستان که با این جونور (galexy s6) از نزدیک آشنا شدیم. خلاصه وقتی بهتون می گم ندیده و از نزدیک لمس نکرده نمیشه حرف زد واسه اینه که این دو مدل رو از نزدیک مقایسه کردم. رزولوشن گلگسی یه چیز خسته ایه! یعنی من به عمرم چنین تراکم پیکسلی رو در هیچ دیوایس و گجتی ندیدم. کیفیت دوربینش بینظیره. سرعت پاسخگویی سی پی یو عجیب بالاست. تمام اجزا به شدت با هم سینک شده. خیلی از 6 pluse خوش دست تره. شارژشم آدم رو متحیر می کنه. 10 دقیقه شارژ می کنی دو تا فیلم hd می بینی باهاش. به نظر من بهترین گزینه برای اسمارت فون گلکسی اس 6 هست. بی تعصب می گم خداییش. اپل هم عالیه ولی وقتی کنار هم میذاری می فهمی. البته سکیوریتی اپل بالاتره. اما توی ایران این امکان مفت نمی ارزه.

  2. عبدالله حمودزاده

    به هر رنگ که خواهی جامه میـپوش
    مـن از طـرز خــرامــت میـشـنـاســم

    سامسونگ با اینکه تو طراحی تونست از اپل و سونی الهام بگیره و موفق بشه طرح زیبایی رو ارائه بده اما اینجا دیگه سامسونگی خودشو نشون داد. بیشتر از هر شرکتی این مشکلات برای سامسونگ پیش میاد.
    امیدوارم تو جیب یک بنده خدای دیگه منفجر نشه. الهی آمین…

  3. سهیل اسکندری

    آقای میرزا پور لطفا دیگه این تیپ خبر ها رو تو سایت نگذارید. چون دوستان حسود و بخیل و فقیر و عغده ای می خوان عغده هاشو رو سر بزرگترین شرکت تولید کننده تلفن های هوشمند و البته موفق ترین یعنی سامسونگ خالی کنند. بهترین صفحه نمایش در میان همه گوشی ها تا به حال، بهترین دوربین در میان همه گوشی ها تا به حال، بهترین عملکرد سخت افزاری و فوق العاده ترین نتایج بنچمارک های مختلف در میان همه گوشی ها تا به حال، بهترین مقاومت و میزان استحکام در برابر ضربه و آسیب در میان همه گوشی ها تا به حال، نازک ترین گوشی پرچم دار و سطح بالا در میان همه گوشی های رده بالا تا به حال، بیشترین میزان تراکم پیکسلی در میان همه گوشی ها تا به حال، قابلیت شارژ بسیار سریع بی سیم و واقعا کاربردی، اسکنر اثر انگشت، تنها دارنده حسگر ضربان قلب در میان همه گوشی ها تا به حال، و میلیارد ها مزایا خارق العاده و چندین لقب بهترین ها را در مورد SAMSUNG Galaxy S6 رو نادیده می گیرند می چسبند به یک اتفاق بیهوده که قطعا تقصیر خود کاربر و نادانی اش بوده نه سامسونگ. از میلیون ها انسانی که پرچم دار تمام عیار سامسونگ یعنی اس 6 را خریداری کرده اند هیچ کدام به مشکل خاصی برخورده اند و حال یک چند میلیون ام آن کاربر ها شاید به طور عمد به مشکل برخورده که تقصیر سامسونگ هم نیست. البته اولین گوشی با دو لبه منحنی مربوط به GALAXY S6 edge یادم رفت. البته از معتبر ترین سایت‌ها نشان نوآورانه ترین محصول رو هم گرفته. سامسونگ با این همه القاب برتر و با این همه نوآوری و قابلیت ها و امکانات بی نظیر جای حرفی باقی نگذاشته. محصولاتی که هر کدام کاملا متفاوت از دیگری است. از سری گلکسی اس های بی نظیر تا گلکسی نوت های جذاب و تمام معنا و سری جدید فلزی و جوانپسند و لوکس گلکسی A بگیر تا گلکسی Round و S6 edge و Note Edge با صفحات نمایش منحنی. حالا هم هر چی می خواهید برای این پیام من منفی بگذارید. سامسونگ به حرف های غیر تخصصی و حسادت شما اصلا اهمیت نمی دهد. سامسونگ به تاریخ تکنولوژی و درخشش خود و نوآوری های تمام نشدنی خود می بالد و این شایعات و اتفاقات و نظرات هیچتاثیری بر روی موفقیت سامسونگ نمی گذارد. با تشکر.

    1. باشه منفی میدیم نگران نباش
      سامی که اصن بازی نیس
      خیلیا فکر کردن از پلاستیک اومد کنار خوب شده
      باو سامیه خودمونه 🙂

    2. عبدالله حمودزاده

      شما دیگه خیلی متعصبی دوست عزیز.
      -دوستان حسود و بخیل و فقیر و عقده ای؟
      -موفق ترین یعنی سامسونگ؟
      -بهترین مقاومت و میزان استحکام در برابر ضربه و آسیب؟
      -بهترین دوربین در میان همه گوشی ها تا به حال؟ (من اینو قبول ندارم (بهترین نیست ولی دوربین با کیفیتی داره) ولی شما که اینو میگی یادتون باشه از لنز سونی استفاده میکنه)
      -امکانات بی نظیر؟
      – محصولاتی که هر کدام کاملا متفاوت از دیگری است؟
      -سامسونگ به تاریخ تکنولوژی و درخشش خود و نوآوری های تمام نشدنی خود می بالد؟ (همه اینو میدونن که پدر تکنولوژی چه شرکتیه: وقتی پدران ما شما از رادیو های سونی برای گوش دادن FM استفاده میکردند نه سامسونگی بود. نه اپلی و نه اچ تی سی و … – هرچند که سونی در حال حاضر بهترین نیست اما پدر تکنولوژی دنیا محسوب میشه)
      سامسونگ محصولات خوبی داره. این محصول هم محصول بسیار با کیفیتیه، اما هر گوشی معایب و مشکلاتی داره دوست عزیز. لطفا نقدپذیر باشید. با تشکر.

    3. سلام دوست عزیز. درسته سامسونگ موفقیتهایی داشته اما یک نکته مهم درباره گوشی های این شرکت اینه که سامسونگ با تقلید و کپی کاری از اپل تونست نام خودش رو در صنعت گوشی بیشتر از قبل مطرح کنه. این تقلید حتی در طراحی جعبه های گوشی‌های سامسونگ در اون زمان دیده میشد!

    4. از میلیاردها مزایا فقط یک میلیونشو بگو که بقیه پرچمدارا ندارن !
      تعصبم حدی داره آقای عزیز
      آدمایی مثل شما دوست دارن رسانه ها فقط و فقط در مورد سامسونگ به به و چه چه کنند

    5. من کاملا با نظر آقای سهیل اسکندری موافقم.. چندروز پیش عکسی دیدم که توی آمریکا یه گوشی ایفون 6 موقع شارژ ترکیده بود.. اینجور تبلیغات منفی زیاده بخصوص در ایران … با یک حادثه و اتفاق که احتمالش 1میلیونم هست نمیشه کل یک برند رو زیر سوال برد..
      همه شرکتهای آیفون و سونی و سامسونگ و الجی شرکتهای معتبری هستند.

  4. سامسونگ بیاد ندارم تو عمرش حتی یک محصول خوب ارائه کرده باشه. سامسونک خیلی زور زد به پردازنده s810 انگ بچسبونه تا مردم گوشیهایی که این پردازنده رو دارن نخرن ولی مکر مکرکنندکان به خودشون برمیکرده همیشه. تازهدخبر مشکل دوربین جلو رو هم بذارید.

  5. نگاه کنید به عکس مطلب،خدا وکیلى کپى آیفون ۶نیست با اون لبه هاى گرد وکلید هاى بلند.شاید سامسونگ بتونه ظاهر کار را خوب جلو بده ولى داخل دستگاه را نمیتونه

  6. این هم از سامسونگ که خیلی ها ازش تعریف میکنند. اگر این اتفاقات برای سونی می افتاد اون وقت چی ها که نمیگفتند!!!

  7. بازم خدارو شکر که باتری غیر قابل تعویضه وگرنه حتما سامسونگ الان بیانیه صادر میکرد که باتری اصل نبوده و ایراد از باتری های قلابی هستش !!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH