مشکلات رم گلکسی اس6 با یک به‌روزرسانی کوچک حل خواهند شد

s6-update-ram-issuesسامسونگ اقدام به انتشار به‌روزرسانی کوچکی برای پرچمدار جدید خود یعنی گلکسی اس۶ نموده که کاربران گزارش داده‌اند مشکلات مدیریت حافظه را رفع می‌کند. این مشکل پیش‌ از این در هر دو محصول گلکسی اس۶ و اس۶ اج گزارش شده بود. نسخه ساخت به‌روزرسانی جدید G920FXXU1AODG نام دارد و حدود ۱۳۸ مگابایت حجم آن است که در حال حاضر در ایتالیا و توسط اپراتور Vodafone عرضه می‌شود. بر اساس اعلام GSMArena، عملکرد دستگاه یاد شده بهبود می‌یابد و مشکلات رفع خواهند شد.

اگر متعجب هستید که چگونه عملکرد محصول مورد اشاره تحت تاثیر قرار می‌گیرد، باید بدانید از آنجایی که گلکسی اس۶ اپلیکیشن‌ها را به سرعت و به صورت کامل می‌بست، دستگاه هنگام اجرای مجدد بسیاری از اپلیکیشن‌ها کندتر کار می‌کرد. این موضوع در مورد صفحه کلید دستگاه هم صدق می‌کند و پیش از ارایه به‌روزرسانی جدید، مدتی طول می‌کشید تا اجرا گردد. اما حالا این بخش در حافظه باقی می‌ماند و هر وقت نیازمندش باشید، به سرعت تمام در دسترس شما خواهد بود.

با توجه به موارد مورد اشاره در این مطلب، پس دلیل خوبی برای ارایه به‌روزرسانی یاد شده وجود دارد، اما اینکه سامسونگ به سرعت آپدیت نرم‌افزاری را برای دستگاه‌های خود منتشر کرده، بسیار خوب است. اگر شما هم به‌روزرسانی جدید مورد بحث را به صورت OTA دریافت کرده‌اید، لطفا در بخش نظرات اعلام کنید.

همچنین اعلام شده که این آپدیت برای گلکسی اس۶ اج در انگلستان و توسط اپراتور Vodafone هم عرضه شده و به‌نظر طولی نخواهد کشید که در سایر نقاط جهان هم منتشر شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH