سامسونگ با ارائه آپدیت‌هایی کم‌حجم، مشکلات دستگاه‌های خود را برطرف می‌کند

اگر شما هم جزو کاربرانی باشید که از محصولات هوشمند سامسونگ استفاده می‌کنند احتمالا پس از آپدیت دستگاه خود به اندروید لالی‌پاپ با مشکلات جزئی مواجه شده‌اید که سامسونگ نیز متوجه این موضوع شده و در حال رفع مشکل است. پس از آن‌ که سامسونگ اقدام به انتشار آپدیت اندروید ۵ برای محصولاتش کرد، عده‌ای از کاربران با مشکلاتی در رابط‌کاربری گوشی یا تبلت خود مواجه شدند که هم‌اکنون با ارائه آپدیت‌های کم‌حجمی که سامسونگ به‌صورت OTA برای دستگاه شما ارسال خواهد کرد موانع مذکور برطرف خواهند شد.

ym-aکاربرانی که پس از بروزرسانی دستگاه خود به اندروید ۵ با مشکلات مذکور مواجه شده‌اند بهتر است به پیشنهاد سامسونگ، دستگاه خود را Reset Factory (بازگشت به تنظیمات کارخانه) کنند که در صورت بهبود در عملکرد گوشی و رفع مشکلات پیش‌آمده دیگر نیازی به انتظار کشیدن برای دریافت آپدیت‌ نخواهد بود؛ پیش از بازگرداندن گوشی به تنظیمات کارخانه حتما از اطلاعات خود BackUp (فایل پشتیبان) تهیه کنید زیرا در غیر این صورت بخش اعظمی از اطلاعات ذخیره شده در حافظه گوشی را از دست خواهید داد. با توجه به این‌که این مشکلات در دستگاه‌های سامسونگ به‌ وجود آمده‌اند پیشنهاد می‌شود برای تهیه فایل پشتیبان از اپلیکیشن اختصاصی این کمپانی یعنی Samsung Kies استفاده کنید.

نماینده بریتانیایی سامسونگ که در قالب یک توییت به عرضه آپدیت برای دستگاه‌های هوشمند این کمپانی اشاره کرده بود، صحبتی از تاریخ دقیق انتشار فایل‌های بروزرسانی مطرح نکرده است.

3 در مورد “سامسونگ با ارائه آپدیت‌هایی کم‌حجم، مشکلات دستگاه‌های خود را برطرف می‌کند”

  1. من که وقتی اندروید 5 رو روی اس 5 نصب کردم هنگامی که گوشی در شارژ بود و شارژ پر میشد و گوشی صفحش روشن میشد که بگه شارژ پرشده صفحه اتومات خاموش نمیشد و باید کلید پاور رو فشار بدی ( البته این مشکل با ریست فکتوری حل شد) اما الان موقعی که پیامک میاد صفحه گوشی خاموش نمیشه و باید دوباره با پاور صفحه رو خاموش کرد البته ریست فکتوری کردم مشکل حل نشد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH