سامسونگ گلکسی S6 در رنگ‌های متفاوت و فوق‌العاده زیبا آماده عرضه شد!

طی خبری که به تازگی از سوی سامسونگ منتشر شده است، این غول کره‌ای اعلام نموده که در برنامه‌های ویژه خود برای آخرین کهشکانش عرضه رنگ‌های ویژه‌ای را در نظر گرفته است. طی این گزارش هم اکنون گلکسی S6 با رنگ بسیار زیبای آبی یاقوتی و گلکسی S6 Edge با رنگ دلربای زمرد سبز آماده عرضه شده است. سامسونگ هنوز در مورد زمان تقریبی عرضه این نسخه‌های خاص مطلبی را عنوان نکرده است. هر دو مدل S6 هم اکنون در رنگ‌های سفید، یاقوت کبود و طلای پلاتینی عرضه شده است. معرفی این دو رنگ خاص، به مراسم MWC باز می‌گردد که سامسونگ برای اولین بار برای پرچم‌دارانش از آن استفاده کرد.

c-a

دکتر دونا داوسن روانشناس انگلیسی در مورد رنگ آبی یاقوتی می‌گوید: افرادی که به سمت خرید گلکسی اس 6 با این رنگ می‌روند، افرادی با اعتماد به نفس بالا، سختگیر و حساس هستند. روشنایی بیشتر این رنگ‌ها بیش از همه افرادی را به سمت خود می‌کشاند که از خود مطمئن هستند!

داوسن اضافه می‌کند، افرادی که به سوی خرید رنگ سبز این پرچم‌دار می‌روند، انسان‌هایی متعادل، وفادار، سخت کوش، صادق، خیرخواه و نگران دیگران هستند! این کاربران افرادی هستند با حس شهروندی بسیار زیاد، اخلاق مدار و ساده زیست!(این مورد آخر را دقیقا نمی‌دانم چرا گفته است؟!)

رنگ سبز نشان دهنده زندگی و آغازی جدید است. این رنگ دل‌نشین الهام بخش امید، نشاط و انرژی در افراد بوده و به حس نو دوستی و ارتباط با دیگران کمک می‌کند!

آیا با ورود این رنگ‌ها به بازار حاضر به خرید آن‌ها هستید؟

2 در مورد “سامسونگ گلکسی S6 در رنگ‌های متفاوت و فوق‌العاده زیبا آماده عرضه شد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH