بر اساس گزارشات ویندوز ۱۰ در مک‌بوک جدید سریع‌تر از OSX اجرا می‌شود

windows-10اگر شما هم از علاقمندان به طراحی مک‌بوک جدید هستید، اما از سیستم‌عامل OS X اپل چندان خوشتان نمی‌آید، خوشحال خواهید شد اگر بدانید بر اساس گزارشات جدید، این محصول ویندوز ۱۰ را نسبت به OS X سریع‌تر اجرا می‌کند. یکی از دانشجویان علوم رایانه بنام آلکس کینگ، یک ماه را به استفاده از مک‌بوک جدید گذراند و با استفاده از Boot Camp، ویندوز ۱۰ را به جای OS X در این دستگاه نصب نمود. بنابه گفته این شخص، ویندوز ۱۰ بسیار سریع بوده و در نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه بسیار نرم و روان در مک‌بوک جدید اجرا می‌شود. وی همچنین تایید کرده که عملکرد سیستم‌عامل جدید مایکروسافت از OS X بهتر است و بر این باور است که اپل واقعا باید بداند که چگونه انیمیشن‌ها را استفاده نماید.

در ادامه بخشی از گزارش آلکس کینگ را با هم می‌خوانیم:

« ویندوز ۱۰ سریع است، بسیار روان اجرا می‌شود. رندرینگ آن در نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه عالیست. در کل از نظر عملکرد نسبت به OS X بهتر عمل می‌کند، من معتقدم که اپل نیز باید در سیستم عامل خود نسبت به اجرای انیمیشن‌ها بیشتر دقت کند. حتی هنگامی که من قابلیت شفاف (Transparency) را در OS X خاموش کردم، عملکرد به طور کامل نرم و روان نبود. اما در ویندوز ۱۰ با وجود روشن بودن افکت‌های Areo Glass باز هم همه چیز نرم اجرا می‌شد. ویندوز ۱۰ باعث شد تا من بیشتر از قبل نسبت به مک‌بوک ۱۲ اینچی باور پیدا کنم.

آلکس همچنین مرورگر Edge مایکروسافت و برخی دیگر از ویژگی‌های ویندوز ۱۰ را بررسی کرده است. برای مشاهده تجربه کاری وی از این موارد به این وب‌سایت مراجعه کنید.

2 در مورد “بر اساس گزارشات ویندوز ۱۰ در مک‌بوک جدید سریع‌تر از OSX اجرا می‌شود”

  1. حسین باقری

    به نظر من باید منتظر یک بررسی تخصصی در این مورد باشیم.

    چون امکان جنگ تبلیغاتی بین اپل و مایکروسافت زیاده.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH