وبکم Live Cam Socialize HD AF Creative


این وبکم عکس‌های 8 مگاپیکسلی فوری و موثر و فیلم‌های HD می‌گیرد و قابلیت سرگرم کننده چت تصویری و افکت‌های صدای این وبکم گوی سبقت را از بقیه ربوده است.
این دستگاه 70 دلاری با استفاده از یک درگاه خلاق که شامل بخش‌های برنامه‌ریزی صوتی و تصویری می‌شود، می‌تواند عکس فوری 8 مگاپیکسلی یا یک فیلم کامل 720p بگیرد و نرم‌افزار live central 3 با ویرایش فیلم‌ها و به اشتراک گذاشتن آن‌ها در شبکه های اجتماعی مختلف تنها با یک کلیک، کار شما را در این موارد بسیار آسان می‌سازد.
دوربین این وبکم با چرخش360 درجه‌ای بهترین دید را به شما می‌دهد. این دوربین همچنین دارای یک پایه ظریف در انتها است که حتی بر روی سطوح صاف و صیقلی می‌ایستد. قسمت جلوی دوربین دارای یک لنز بزرگ با حسگر HD برای گرفتن عکس و فیلم می‌باشد.
نرم‌افزار live central 3 امکان کنترل کامل دستی بر روی تصاویر و فیلم‌هایتان را به شما می‌دهد. شما می‌توانید کیفیت (رزولوشن) تصویر را از 160×120 پیکسل به 2466×4384 پیکسل تغییر دهید. این نرم‌افزار همچنین به شما اجازه می‌دهد که افکت‌های تصویری مانند روشنایی صورت و حالت نرمی پوست با یک منوی کامل از تطبیق اختصاصی برای نور زمینه، روشنایی، کنتراست و یک تصویر آینه‌ای داشته باشید.
یکی از مزایای این نرم‌افزار این است که به شما امکان می‌دهد که فیلم هایتان را به یکدیگر متصل و در هرکجا که دوست دارید آپلود کنید.
اکثر وبکم‌ها بخش‌های گرافیکی کمتری به شما ارایه می‌دهند اما در اینجا خلاقیت بر عهده خود کاربر است که سبب می‌شود اوقات خوشی را در استفاده از افکت‌های تصویری برای وی به ارمغان بیاورد.

1 در مورد “وبکم Live Cam Socialize HD AF Creative”

  1. سلام خسته نباشید این محصول از چه طریفی به سیتم وصل میشه وای فای بلوتوث یا دوباره همون کابل پر درده سر ممنون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH