مدیر عامل بلک‌بری: به‌زودی مجددا به سود دهی خواهیم رسید!

بدون شک شرایط فعلی کمپانی بلک‌بری همانند زمانی نیست که برای خود برو بیایی داشت و محصولات بسیار محبوبی را عرضه می‌کرد. در واقع اکنون کاربران به هر دلیلی که باشد کمتر به سراغ محصولات ایمن این شرکت می‌روند و این خود باعث شرایط اقتصادی بد این شرکت شده است.

حتما از شرایط فعلی کمپانی گوگل و اپل مطلع هستید و می‌دانید که هر دو شرکت اوضاع مالی مناسبی دارند اما در حال حاضر بلک‌بری چندان حرف زیادی برای گفتن ندارد اما بر اساس گزارش Business Insider مدیر عامل کمپانی بلک‌بری با نام John Chen معقتد است که شرایط سودآوری این شرکت دوباره باز خواهد گشت و گفته می‌شود که شاید این کمپانی تصمیم دارد تا حدودی تغییر رویه دهد.

john-chen-context

بر اساس گفته Chen بلک‌بری می‌تواند خلاهایی را پر کند که سایر پلتفرم‌ها قادر به انجام چنین کاری نیستند. برای مثال وی می‌گوید: من می‌توانم آی‌فون را بسیار بیشتر از شرایط فعلی‌اش ایمن‌تر کنم، اما من نمی‌توان امنیت آن را شبیه به دستگاه‌های بلک‌بری کنم. اگر به ارتش آمریکا نگاهی بیندازید این سازمان همچنان از محصولات بلک‌بری استفاده می‌کند و اگر ما به آن‌ها بگوییم که دیگر تلفن همراه تولید نمی‌کنیم این سازمان را از لحاظ کاربری از دست خواهیم داد. اما سوال اینجاست که چگونه شرایط بلک‌بری را به دوران شکوفایی نزدیک خواهیم کرد؟

همان طور که مطالعه کردید مدیر عامل بلک‌بری همچنان به امنیت محصولات خود می‌نازد ولی اشاره‌ای نکرده که از چه روشی تصمیم دارد شرایط اقتصادی این شرکت را به سودآوری نزدیک کند اما شاید راه‌هایی که در پیش گرفته توجه به سازمان‌ها و… باشد. اما هرچه که هست آقای Chen به آینده بلک‌بری امیدوار است.

2 در مورد “مدیر عامل بلک‌بری: به‌زودی مجددا به سود دهی خواهیم رسید!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH