Oppo اسمارت فون‌های R7 و R7 پلاس را با بدنه‌ای زیبا معرفی کرد!

کمپانی Oppo بالاخره بعد از کلی شایعه و خبر اسمارت فون‌های جدید خود را با نام‌های R7 و R7 پلاس معرفی کرد که محصولاتی بسیار زیبا و میان‌رده هستند که در واقع همچون یک مهر تایید، تمام شایعات و تصاویر قبلی را تایید می‌کنند. در شایعات گفته شده بود که این دو محصول بدنه‌ای فلزی با پوشش شیشه‌ای خواهند داشت و حاشیه‌های صفحه نمایش آن‌ها نیز باریک خواهد بود و در واقع محصول نهایی شباهت بسیاری به این گفته‌ها دارد.

Oppo-R7-(1)

هرچه که باشد امروز این محصولات رسما با بدنه فلزی و شیشه 2.5D در بخش جلویی‌شان معرفی شدند. هر دو دستگاه توسط پردازنده اسنپدراگون 615 تقویت می‌شوند که 3 گیگابایت نیز حافظه رم برای آن‌ها اختصاص داده شده است. دوربین هر دو نسخه 13 مگاپیکسلی با f/2.2 است که یک دوربین 8 مگاپیکسلی نیز با f/2.4 در بخش جلویی آن‌ها قرار گرفته است و یک صفحه نمایش با وضوح تصویر 1920 در 1080 پیکسل نیز بر روی بخش جلویی دستگاه‌ها سوار شده که در زمینه سایز با یکدیگر متفاوت هستند. R7 صفحه نمایشی 5 اینچی دارد و در مقابل R7 پلاس از یک صفحه نمایش 6 اینچی بهره می‌برد. نکته دوست داشتنی در خصوص R7 پلاس سنسور اثر انگشت موجود در بخش پشتی دستگاه است. همانند انتظارات باتری این دو نسخه نیز با یکدیگر متفاوت هستند. Oppo بر روی R7 یک باتری 2320 میلی‌آمپر ساعتی قرار داده است و R7 پلاس نیز یک باتری 4100 میلی‌آمپر ساعتی را در بطن خود جا سازی کرده است.

Oppo-R7-Plus Oppo-R7-Plus-1

هر دو دستگاه از فناوری شارژ سریع VOOC پشتیبانی می‌کنند که با کمک آن قادر خواهند بود تا 75 درصد شارژ باتری را در 30 دقیقه تکمیل کنند. هر دو اسمارت فون در حال حاضر قابل پیش خرید هستند که R7 قیمتی 400 دلاری دارد و نسخه پلاس آن نیز یک برچسب قیمتی 480 دلار را به خود چسبانده است.

همانند اغلب کمپانی‌ها، Oppo نیز بعد از معرفی محصولات جدید خود یک تیزر تبلیغاتی را منتشر کرده است که در آن بیشتر بر روی طراحی اسمارت فون‌ها تمرکز شده؛‌ در ادامه می‌توانید این تیزر تبلیغاتی را مشاهده کنید:

2 در مورد “Oppo اسمارت فون‌های R7 و R7 پلاس را با بدنه‌ای زیبا معرفی کرد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH