اطلاعات جدیدی از تلفن هوشمند گلکسی A8 سامسونگ مشخص شد

galaxy-a5-selfie-640x386سال گذشته بود که سامسونگ شروع به تولید تلفن‌های هوشمند سری گلکسی A نمود و پس از عرضه این محصولات، بازخورد خوبی از مشتریان دریافت کرد و همین امر باعث شده تا این شرکت باز هم در سال جاری میلادی دست به تولید مدل‌های جدید از این سری بزند. تا کنون مدل‌های مختلفی شایعه شده که این غول کره‌ای در حال ساخت آن‌هاست و از این مدل‌ها می‌توان به گلکسی A6، A8 و A9 اشاره کرد. این اطلاعات توسط وب سایت SamMobile منتشر شده‌اند که سابقه بسیار خوبی در انتشار اخبار سامسونگ دارد. حالا هم اطلاعات جدید توسط این منبع از تلفن هوشمند گلکسی A8 منتشر شده.

بنا به گفته‌ SamMobile، گوشی هوشمند گلکسی A8 مجهز به صفحه نمایشی 5.7 اینچی است که کیفیت فول اچ‌دی را ارائه می‌دهد و از پنل Super AMOLED در آن استفاده شده. طراحی کلی این دستگاه نیز مشابه با دستگاه‌های کنونی این سری خواهد بود و از فریمی فلزی بهره می‌برد و ضخامتش هم 5.9 میلی‌متر اعلام شده است. مغز متفکر این محصول پردازنده اسنپدراگون ۶۱۵ است که شامل هشت هسته ۶۴ بیتی است. انتخاب چیپ شرکت کوالکام، موردیست که باعث تعجب می‌شود چراکه جای سوال است که چرا سامسونگ از چیپ‌های اگزینوس خود برای این گوشی استفاده نمی‌کند. انتظار می‌رود حافظه رم پردازشی تلفن هوشمند مورد بحث ۲ گیگابایت و حافظه داخلی ذخیره سازی آن نیز ۱۶ گیگابایت باشد.

گفته شده که دوربین اصلی به کار رفته در گلکسی A8 مجهز به سنسوری ۱۶ مگاپیکسلی است و در جلو نیز از یک دوربین ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد. باتری این محصول نیز ظرفیتی ۳۰۵۰ میلی‌آمپری خواهد داشت و اندروید ۵ آبنبات چوبی را به صورت پیشفرض اجرا می‌کند. از دیگر مشخصات این دستگاه، وجود سنسور اثر انگشت همانند گلکسی اس ۶ است. اگر این شایعه حقیقت داشته باشد، شاهد حضور یکی از ویژگی‌های گوشی‌های پرچمدار امروزی در یک گوشی میان رده خواهیم بود که همین امر می‌تواند برگ برنده‌ای برای گوشی یاد شده در بین رقبا باشد.

مشخصاتی که در این مطلب به آنها اشاره شده با اطلاعات درز یافته از این محصول در گزارشات قبلی تقریبا همخوانی دارد و تنها موردی که هنوز مشخص نشده، این است که سامسونگ چه زمانی می‌خواهد از آن رونمایی کرد. برای یافتن پاسخ این پرسش چاره‌ای نداریم جز اینکه صبر کنیم تا اطلاعات بیشتری را در مورد این گوشی کسب کنیم.

1 در مورد “اطلاعات جدیدی از تلفن هوشمند گلکسی A8 سامسونگ مشخص شد”

  1. گوشی خوبی باید باشه فقط گوشی های سریa قیمت زیادی دارن موقعی که ای7 اومد هم قیمت اس5 بود که واقعا ارزش خرید نداشت امید وارم بیش تر از یکو نیم نباشه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH