مدیرعامل ایسوس: ویندوز برای موبایل خوب نیست!

همان‌طور که می‌دانید، سومین سیستم‌عامل برتر حال حاضر گوشی‌های هوشمند، ویندوزفون است، هرچند این سیستم‌عامل در حال حاضر با رقبای خود یعنی اندروید و iOS فاصله دارد ولی مایکروسافت امید بر موفقیتش دارد؛ چرا که این غول ردموندی چندی پیش از ویندوز 10 رونمایی کرد و قرار است به زودی در سرتاسر دنیا گوشی‌های ویندوزفونی نیز آخرین آپدیت این سیستم‌عامل را دریافت کنند. اگر به این سیستم‌عامل بنگریم متوجه پیشرفت زیادی می‌شویم و این موضوع نشان‌دهنده امید زیاد مایکروسافت برای پیشرفت در این حوزه است؛ اما آیا همه مثل مایکروسافت عقیده دارند که این سیستم‌‎عامل موفق خواهد بود؟ خیر! مدیرعامل ایسوس یکی از افرادی است که با این عقیده مخالف است! در ادامه با آی‌تی‌رسان همراه شوید تا از جزییات این موضوع، با خبر شوید.Lumia_Win10_0_0چندی پیش ایسوس ZenFone 2 را در آمریکا با سیستم‌عامل اندروید معرفی کرد. به نظر می‌‌رسد که این شرکت برنامه‌ای برای تولید اسمارت‌فون ویندوزفونی ندارد. مدیرعامل ایسوس “جری شن” در یک اظهار نظر اعلام کرد:

ویندوزفون، سیستم‌عاملی خوب برای موبایل محسوب نمی‌شود. شاید ویندوز بهینه و سریع باشد ولی اگر بخواهیم صریح صحبت کنیم باید بگوییم که این مزیت در مقایسه با اندروید و iOS چیز خاصی محسوب نمی‌شود.

باید منتظر ماند و دید که واکنش مدیران مایکروسافت به این اظهار نظر چیست؛ اما مایکروسافت امید زیادی به ویندوز 10 برای رقابت با اندروید و iOS دارد، به خصوص با اتکا به قابلیتی که در آن، با تنظیم خودکار سیستم‌عامل بر روی نمایشگرهای با سایز مختلف امکان استفاده از آن در ابزارهای مختلف را فراهم می‌کند. همچنین مایکروسافت کاری کرده است که کد نویسی‌های مربوط به بازی‌ها و نرم‌افزارها شبیه به اندروید باشد تا شاید، استور ویندوزفون نیز همچون استور اندروید و اپل پربار شود.

نظر شما در این رابطه چیست؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH