تست باتری ال‌جی G4: باتری، چندان هم خوب نیست!

چندی پیش که ال‌جی از پرچم‌دار جدیدش با نام G4، پرده برداشت. باتری این گوشی، برخلاف رقبای امسال دارای قابلیت تعویض توسط کاربر بود. همه فکر می‌کردند که به دلیل بهینه سازی‌هایی که در سخت‌افزار صورت گرفته و ظرفیت 3000 میلی‌آمپری باتری، دستگاه باید شارژدهی بهتری را نسبت به نسل پیش (G3) و سایر پرچم‌داران ارایه دهد اما، گویا این انتظار درستی نبوده است؛ چرا که ال‌جی G4 از یک تست باتری انجام شده که توسط وب‌سایت معتبر جی‌اس‌ام آرنا گرفته شد، با رقم‌های ناامید کننده بیرون آمد. در  ادامه با آی‌تی‌رسان و نتایج بررسی باتری G4 همراه شوید.gsmarena_033

این همان تست معروف جی‌اس‌ام آرنا است که میزان کارایی دستگاه را در مصارف مختلف اندازه گرفته است (در تست‌هایی نظیر مکالمه در شبکه 3G، وب‌گردی، تماشای فیلم و حالت استند بای) و جی 4 با رتبه استقامت 54 ساعت (19 ساعت کم‌تر از گلکسی S6 و S6 اج و 8 ساعت کم‌تر از وان M9 و 9 ساعت کم‌تر از G3)، این آزمایش را به پایان رسانده است.

در تستی که صورت گرفته است، زمان مکالمه 16 ساعت و 40 دقیقه ثبت شده که این آمار برای یک پرچم‌دار سال 2015 ناامید کننده است. تست بعدی مرتبط به وب‌گردی است که در آن، عدد 7 ساعت و 54 دقیقه به ثبت رسیده است. 7 ساعت و 23 دقیقه نیز، عددی است که برای پخش ویدیو برای G4 ثبت شده است.

این اولین باری نیست که ال‌جی در عملکرد باتری محصولاتش دچار عقب‌گرد می‌شود؛ از جی‌فلکس 2 گرفته تا همین پرچم‌داران سری G! از آماری هم که به‌دست آمده، می‌شود گفت که باتری این گوشی به سختی 1 روز را دوام خواهد آورد.

در زیر نتایج  بدست آمده تست باتری ال‌جی G4 را می‌بینید:battery-lifeبا اینکه شاید نتایج بدست آمده مثل نتایج بنچمارک‌ها کاملا دقیق نباشد، اما دید خوبی نسبت به آنچه از عمر باتری انتطار داریم به ما می‌دهد. از نتایج تست باتری G4 می‌شود یک نتیجه مهم گرفت: همه چیزِ باتری میلی‌آمپر نیست!

نظر شما در رابطه با نتایج به‌دست آمده چیست؟

9 در مورد “تست باتری ال‌جی G4: باتری، چندان هم خوب نیست!”

  1. سلام. به همه دوستان و مدیر عزیز سایت. من این G 4 رو یه ماه هست که خریدم بعد متوجه شدم باتریش خیلی دوامش کمه خیلی خیلی کمه حدود ۳ساعت ۴۴ دقیقه دوام میاره ولی شارژش سریع میشه من تو بعضی جا ها خوندم تو وبگردی ۷ساعت. و ۳۴ دقیقه دوام میاره. ولی من تو وبگردی چیزی کمتر از ۳ساعت و نیم میبینم حتی دوامش از گوشی galaxsy j5 هم خیلی خیلی کمه حالا موندم باتریش خراب شده یا نه. برم تعویضش کنم. از جایی هم شارژ شدنش عیبی نداره. لطفا. راهنمایی کنید

  2. حسین باقری

    کاملا موافقم باهاتون.

    همه چیز باطری میلی آمپر نیست. همونطور که همه چیز دوربین مگا پیکسل نیست.

    1. شما سامسونگی هنوز عقبی از الجی هستید مونده توی کره جای الجی بگیرید
      حداقل اینکه الجی از سونی و ایفون تقلید نکرد
      6 GALAXY S6 = xperia z3 +i phone

      1. قلم های سامسونگ امکانات نرم افزاری بی نهایت صفحه نمایش بینظیر دوربین بی رقیب ووو…………
        درضمن آقا حسام مگه نمیگید سامسونگ تقلید کنه؟؟؟؟پس چرا همه میرن سامسونگ میگیرن و الانه توی رقابت از همه سرتره؟؟؟؟

    1. درود

      مصرف باطری معمولی هست
      نه اینکه داغون باشه

      الان اکثر پرچمدارا تقریبا مصرف مشابهی دارن
      کافیه مقایسه‌ی مصرف باطری‌ گوشی‌هارو توو سایت GSMArena ببینید !

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH