تلفن هوشمند سامسونگ گلکسی کرند نئو پلاس با بهای ۱۵۷ دلار عرضه شد

gg-aاگر به ماه ژانویه برگردیم، حتما به خاطر دارید که در این ماه سامسونگ از تلفن هوشمند جدیدی به نام Galaxy Grand Neo Plus رونمایی کرد. حالا این گوشی هوشمند جدید در هند عرضه شده و در فروشگاه رسمی سامسونگ در دسترس قرار گرفته است. این دستگاه را می‌توان در رده دستگاه‌های پایین رده قلمداد کرد که برای رقابت با گوشی‌های ارزان قیمتی مانند Yu Yuphoria و Micromax Canvas Nitro 2 وارد میدان شده است.

تلفن هوشمند Galaxy Grand Neo Plus از صفحه نمایشی ۵ اینچی بهره می‌برد که رزولوشن ۴۸۰ در ۸۰۰ پیکسل (WVGA) را ارایه می‌دهد. پردازنده این محصول چهار هسته‌ای است و فرکانس کاری هر هسته آن نیز بر روی 1.2 گیگاهرتز تنظیم شده. در دل گوشی یاد شده همچنین یک گیگابایت حافظه رم پردازشی در نظر گرفته شده است. کسانی که نیاز به حافظه داخلی ذخیره سازی بیشتر دارند می‌توانند از کارت حافظه میکرو‌اس‌دی برای این منظور استفاده نمایند. گوشی مورد اشاره مجهز به دو دوربین است که یکی در پشت و دیگری در جلو جای داده شده‌اند و به ترتیب از سنسورهایی با کیفیت ۵ و ۲ مگاپیکسل بهره می‌برند. باتری در نظر گرفته شده برای این تلفن هوشمند نیز ظرفیتی ۲۱۰۰ میلی‌آمپری دارد و به صورت پیشفرض سیستم عامل اندروید 4.4 کیت‌کت را اجرا می‌کند.

گوشی هوشمند Galaxy Grand Neo Plus در حال حاضر از شبکه‌های 3G پشتیبانی می‌کند و در رنگ‌های سفید، طلایی و مشکی در دسترس مشتریان است. قیمت این محصول نیز ۱۵۷ دلار آمریکا تعیین شده است.

1 در مورد “تلفن هوشمند سامسونگ گلکسی کرند نئو پلاس با بهای ۱۵۷ دلار عرضه شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH