دوربین اچ‌تی‌سی وان M9 عملکرد بسیار ضعیفی نسبت به رقبا دارد!

DxOMark یک سیستم امتیاز بندی دوربین‌هاست که اکنون نیز پرچم‌دار کمپانی اچ‌تی‌سی با نام وان M9 با دوربین 20 مگاپیکسلی‌اش به دست آن رسیده و تست‌های عکاسی‌ای را توسط گوشی انجام داده‌اند. اما نتیجه کمی ناراحت کننده است، زیرا پرچم‌دار فلزی اچ‌تی‌سی امتیاز 69 را به دست آورده که 73 امتیاز برای عکاسی و 61 امتیاز برای فیلم برداری در نظر گرفته شده است.

DxOMark-1

همان طور که در جدول زیر مشاهده می‌کنید، اچ‌تی‌سی وان M9 در این رتبه بندی کمی بهتر از وان (m8) است ولی همچنان محصولاتی نظیر آی‌فون 4s و آمازون فایرفون امتیاز بیشتری از پرچم‌دار اچ‌تی‌سی کسب کرده‌اند. این محصول در رتبه 21 جدول قرار گرفته که برای یک پرچم‌دار جدید اصلا مورد انتظار نیست. شاید برایتان جالب باشد که بدانید رتبه‌های اول تا سوم نیز به ترتیب در اختیار گلکسی S6 اج، گلکسی نوت 4 و آی‌فون 6 پلاس قرار دارند.

DxOMark

DxOMark در خصوص وان M9 می‌گوید که این گوشی رنگ‌ها و جزییات را به خوبی ثبت می‌کند و فوکوس خودکار آن نیز در نور کافی مناسب است اما در مقابل، این محصول در شراط نوری ضعیف رنگ‌ها را به خوبی ثبت نمی‌کند و میزان سفیدی به درستی به تصویر کشیده نمی‌شود و البته گوشه‌های تصویر نیز وضوح کافی را ندارند که تمام این موارد باعث شده است که امتیاز وان M9 در عکاسی پایین بیاید.

فیلم‌برداری این محصول نیز در شرایط نوری مناسب بسیار عالی است و نویز و فوکوس بسیار مناسبی در آن وجود دارد اما در شرایط نوری ضعیف وان M9 چندان حرف زیادی برای گفتن ندارد و جزییات به خوبی ثبت نمی‌شوند.

البته جای تاسف دارد که کمپانی اچ‌تی‌‌سی فعلا برای بهبود عملکرد دوربین پرچم‌دار خود به‌روز رسانی جدیدی را منتشر نکرده است و این باعث می‌شود که سنسور 20 مگاپیکسلی ساخت توشیبا که در این محصول مورد استفاده قرار گرفته، چندان در محیط رقابتی با سایر محصولات قرار نگیرد.

10 در مورد “دوربین اچ‌تی‌سی وان M9 عملکرد بسیار ضعیفی نسبت به رقبا دارد!”

  1. خخخخخخخخخخخخخخ
    بهترین جوک های سال از اتی رسان
    لومیا 1020 دوربینش بدتر از گلگسی اس 4 عه
    🙂 🙂 :))

  2. طاها امیریان

    اینکه محصولات سامسونگ توی دوربین خیلی کم نظیر و خوب عمل می کنه درش شکی نیست. اما به نظر من این جدول زیاد کانل نیست. چون جای LG G4 و LG G3 و P8 خالی هست در صورتی که G2 داخل جدول هست.البته عملکرد دوربین گلکسی S5 در همه سایت های معتبر مثل فون آرنا بهتر از آیفون 6 هست و من نمی دونم چرا توی این جدول اینجوری ارزیابی شده. به هر حال سلیقه ها و نظرات متفاوت هست اما هر کس می خواد برای دوربین گوشی بخره در هر رده محصولات سامسونگ رخ نمایی می کنند. ز

  3. این جدول چرا اینطوریه؟؟؟؟؟
    یعنی s3 سامسونگ از پرچمدارای اچ تی سی بهتره؟
    من نمیتونم باور کنم….

  4. پیمان مقدسی

    دوربین اس 5 خیلی بهتر از آیفون 6 هست. پس الی جی 4 کجاست؟ و البته جی 3 کجاست؟ کلا آی تی رسان یهو تختش کممه

    1. پیمان گل‌کار

      دوست عزیز و گرامی، در مطلب به وضوح ذکر شده که این مقایسه توسط کجا و تحت چه شرایطی انجام شده است و این موضوع ارتباطی به وب‌سایت ما ندارد! مقاله رو درست مطالعه بفرمایید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH