قیمت سونی اکسپریا زد۳ پلاس مشخص شد

روز گذشته کمپانی سونی اسمارت فون جدیدی را معرفی کرد که در واقع همان اکسپریا Z4 برای بازار ژاپن است که اکنون به صورت جهانی عرضه شده است. این محصول که اکسپریا +Z3 نامیده می‌شود امروز بر اساس گزارش یکی از خرده فروشی‌های انگلستان امکان پیش فروش کردنش به صورت بدون سیم‌کارت (تحت هیچ اپراتوری نیست) وجود دارد. این محصول در اواخر ماه آینده عرضه خواهد شد ولی البته فعلا سونی به صورت رسمی قیمت آن را مشخص نکرده است و شاهد این اسمارت فون در رنگ‌های مشکی، مسی و سفید خواهیم بود. اما گفته می‌شود که قیمت اکسپریا +Z3 چیزی در حدود 845 دلار خواهد بود.

xperia-z3-plus

اگر بخواهیم نیم نگاهی به مشخصات این محصول داشته باشیم، اکسپریا +Z3 از یک صفحه نمایش 5.2 اینچی فول اچ‌دی با فناوری IPS استفاده می‌کند. اسنپدراگون 810 قدرت این اسمارت فون خوش ساخت را تامین می‌کند و پردازش‌های گرافیکی آن نیز توسط Adreno 430 انجام می‌شود. سونی برای این اسمارت فون  3 گیگابات حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی قرار داده است که یک دوربین 20.7 مگاپیکسلی نیز در بخش پشتی دستگاه جولان می‌دهد و دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی است.

به دلیل اینکه سونی ضخامت این اسمارت فون را کاهش داده است شاهد کاهش ظرفیت باتری این محصول نیز بوده‌ایم که باتری آن 2930 میلی‌آمپر ساعتی است.

همانند اغلب برادران سری Z سونی این محصول نیز در برابر آب و گرد و غبار نیز مقاوم است و به همین دلیل از استاندارد‌های IP65/68 پشتیبانی می‌کند و قادر است تا عمق 9 فوتی آب دوام بیاورد. البته سونی فعلا به صورت رسمی پیش فروش این محصول را شروع نکرده است اما می‌توانید از طریق Clove آن را با قیمت 845 دلار پیش خرید نمایید.

13 در مورد “قیمت سونی اکسپریا زد۳ پلاس مشخص شد”

  1. دنیا یه طرف سونی یه طرف بابا حرف این سامسونگ رو نزنید نگاه کیفیتش کنید چقدر نازه این z3plusتازه قیمتشم دو میلیونو صد تومنه .
    به این میگن گوشی من خودم z2دارم بی نظیره حالا منتظرم اینو بخرم .
    حتی آیفونم به گرد پاش نمیرسه.
    خلاصه عشق سونی

  2. سلام باعرض سلام
    اول بگم تمام گوشی های رده بالا (سوپر گوشی ها) قابل احترام هستن.
    ۲گوشی سونی z3 در اصلا گوشی عمل گرا هست دو سیم کارت زده آب همراه دستبنده هوشمند ساعت خواب کالری بدن کنسول پی اس اطلاع دادن بهت که گوشی از دور شد…ووو. عمر باتری بالا من سخت ترین کارا میکنم باز یک روز نیم تا دو روز شارژ داره با گوشی های زیادی کار کردم اما همشون ۱۸
    تا ۲۴
    ساعت شارژ دهی کردن
    اگر بخوای معنی کنم
    سام سونگ،، اغوا کنده
    الجی،، خلاقیت و دوست داشتنی
    اچ تی سی،، خاص
    سونی،، عمل گرا و سر سخت
    اپل در کشور ایران،،، پز دادن

  3. سامسونگ طراحیش فول کپی از سونیه دور فلز پشت شیشه تازه دورشو هم کپی آیفونه اخه سامسونگ به چیش مینازه؟به باتیش که مثل باد کنک میاد بالا؟طراحی سونی بخاطر ضد اب بودنش نمیتونه تغیرش بده

  4. درضمن دوستانی که از نزدیک اس۶ دیدن میدونن که اون پنج تومنی که سامی چسبونده به پشت گوشیش خیلی ضایعس

  5. سلام خدمت همه دوستان قصد پست گزاشتن نداشتم ولی وقتی پستای عزیزان رو خوندم خواستم بگم که تو انگلیس همیشه گوشی ها حدود ده درصد گرونتر عرضه میشن و البته تو بازارای مختلف سونی قیمتهای مختلفی ارائه میده حالا با احتساب اون ده درصد حدودا میشه….. که بنظر من نصبت به اس ۶ قیمت منصفانه ایی هست و البته باید بگم سونی همه چیزش رو از خودش داره نه کپی و دزدی تو طراحی و حتی نرم افزار ها ….

  6. Mr reza
    لطفا از روی هوا و تعصبی نظر ندید.خوب قبول کنید گرونه واقعا گرونه از یه ادم نادان و احمقم بپرسی میگه ارزش خرید نوت4 از این بیشتره.بهترین گوشی دنیا؟؟؟جان؟؟؟این از اون حرفا بودا!!
    اقای مهرشاد
    دیگه دوران پلاستیکی بودن پرچمداران سامی تموم شد.دنیا عوض شده!از خواب بیدار شید!به خدا اون من نبودم اس6 رو با بدنه فلزی و شیشه عرضه کردم سامسونگ بود!!شما یا واقعا نمیفهمی یا خودتو زدی یه اون راه. البته قصد جسارت نداشتم.

  7. 845 دلار؟؟؟؟
    این پولو میدیم نوت4 میخریم دیگه!
    حالا خوبه سونی دم ورشکسته گیه اینقدر قیمتش بالاست.

      1. طاها امیریان

        آقا رضا شما چطور اینقدر رک حرف می زنید. چطور به خودتان جرات می دید این گوشی تکراری و خسته کننده و بی ارزش رو برترین گوشی بنامید.

        1. نه که s6 با s5 و s4 s3 خیلی فرق داره. تو به این شاهکار که منتقد ترین سایتها هم دارن ازش تعریف میکنن و کامل ترین گوشی حال حاضر دنیاست میگی تکراری؟!!!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH