گوگل پیش از تایپ کامل سوالات شما، پاسخ آن‌ها را پیش‌بینی می‌کند!

همه تکنولوژی‌ها قابلیت این را ندارند که هر روز پیشرفت داشته باشند و در این زمینه بسیاری از فناوری‌ها نمی‌توانند همچون گوگل که انقلابی در زمینه جستجو به وجود آورد، موجب تحول شوند. گوگل یکی از مراکز اطلاعاتی است که بیشترین ترافیک آنلاین امروزه را تولید می‌کند و به طور مداوم بهبود‌ها بر رویش اعمال می‌شوند تا بتواند بهتر کار کند و هر روزه هم پیشنهادات و نظرات و نیز مشکلاتی که توسط کاربران و توسعه دهندگان برای این شرکت ارسال می‌شوند مورد توجه قرار می‌گیرند تا این پلتفرم جستجو بتواند بهتر از قبل کار کند.

gsmarena_001با بروزرسانی جدید گوگل اکنون امکان پاسخگویی به سوالات مختلف با سرعت و کیفیت بالا فراهم شده است. طرح این امکان ساده است و اگر شما سوالی از گوگل بپرسید، پاسخ آن را گوگل به شما خواهد داد. اما چرا گوگل صبر کند تا شما سوال را به طور کامل بپرسید؟ اگر دقت کرده باشید در هنگام تایپ سوالات و عبارات مورد جستجو در گوگل، این پلتفرم بسیار قدرتمند و هوشمند، پاسخ سوالات یا نتایج مرتبط با عبارت یا سوال در حال تایپ شما را پیشنهاد می‌کند و در اکثر مواقع نیز نتیجه دقیقی را به شما نمایش خواهد داد.

در حال حاضر، ویژگی جدید مورد بحث در بسیاری از موارد بکار گرفته می‌شود اما در مورد پاسخ به سوالات کوتاه نیز بخوبی عمل می‌کند. گوگل به طور دائم و بی‌وقفه به دنبال یافتن راه‌های جدیدی است که اطلاعات را به روشی مناسب‌تر و کاربردی‌تر به کاربران ارایه دهد و به اصلاح اطلاعات به روش کاربر پسندی ارایه شوند. این عامل مهمترین دلیل ایجاد شدن کارت‌های گوگل است، اما باعث شده که این ارایه اطلاعات به مرحله جدید نیز وارد شود.

gsmarena_002

کاربران گزارش داده‌اند که در کروم و در هنگام تایپ سوالات خود در گوگل، پاسخ‌های پیشنهادی این غول جستجوگر را مشاهده کرده‌اند و این موضوع در اپلیکشن‌های این شرکت که برای اندروید و iOS عرضه شده نیز در دسترس کاربران این پلتفرم‌ها قرار گرفته. اگر سیستم مورد بحث با مشکل خاصی روبرو نشود و بتواند کارایی لازم را ارایه کند، بزودی شاهد دسترسی سراسر کاربران جهان به آن خواهیم بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH