انویدیا از AndroidWorks رونمایی کرد: پلتفرمی برای تولید آسان بازی‌های اندرویدی

nvidia logo2_678x452_678x452

AndroidWorks نام جدیدترین ابزارهای توسعه انویدیا است و می‌تواند در ساخت بازی‌های با کیفیت اندرویدی کمک زیادی به افراد نماید تا بهترین بازی‌های ممکن را برای این سیستم عامل تولید کنند.

با وجود بیش از ۴۰۰۰ مدل دستگاه اندرویدی یکتا، جریان توسعه بازی و هماهنگ کردنش برای تمامی این محصولات می‌تواند امری بسیار سخت باشد، اما انویدیا به دنبال آن است تا ابزارهایی را ارایه دهد که می‌توانند روند ساخت بازی‌ها را آسان‌تر از گذشته نمایند. AndroidWorks جدیدترین پلتفرمی است که از این شرکت منتشر شده که بر اساس ابزارهای قبلی آن‌ها به‌نام GameWorks ساخته شده. انویدیا می‌خواهد کارهای مختلف را برای توسعه دهندگان آسان کند و آن‌ها بر این باورند که ابزار جدیدشان، می‌تواند از عهده این عمل برآید.

GameWorks با ارایه پشتیبانی، نمونه‌ها، کتابخانه‌ها و ابزارهای خود به توسعه دهندگان کمک می‌کند تا نسخه‌های مختلف بازی‌های‌شان را زنده نگه دارند. جالب است بدانید که بیش از ۲۰۰ مهندس این شرکت، به طور خاص فقط بر روی آسان کردن فرایند تولید بازی و توسعه گرافیک آن تمرکز کرده‌اند.

با AndroidWorks، بهترین ابزارهای توسعه اپلیکیشن‌های اندرویدی در دسترس تمامی توسعه دهندگان این سیستم عامل قرار گرفته که می‌توانند طیف وسیعی از دستگاه‌های اندرویدی را با کمک آن، تحت پوشش اپلیکیشن‌های خود درآورند.

این ابزارهای جدید، برای تمامی دستگاه‌های اندرویدی ساخته شده‌اند و نه صرفا آن‌هایی که از چیست‌های Tegra بهره می‌برند. AndroidWorks پیچیدگی ابزارهای موجود کنونی را کاهش می‌دهد، تا جایی که فقط با یک کلیک می‌تواند بسیاری از اعمال پیچیده را انجام دهد و حتی قادر است از طریق Nsight Tegra Visual Studio با مجموعه Microsoft Visual Studio یکپارچه شود. این ویژگی نیز به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا در بیش از یک محیط امکان برنامه نویسی را داشته باشند. با ارایه مدل‌های جدید تلویزیون‌های اندرویدی انویدیا، حالا انتشار این ابزارهای جدید از جانب این شرکت بسیار عالی به نظر می‌رسد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH