تصویری از کنترلر جدید ایکس باکس وان به‌ بیرون درز کرد!

چندی پیش اخباری را شاهد بودیم که گفته می‌شد مایکروسافت در حال کار بر روی یک کنترلر و یا همان دسته بازی جدید برای ایکس باکس وان است که بخش‌های زیادی از طراحی آن شبیه به نسل قبلی هستند اما اصلی‌ترین تفاوت آن به جک 3.5 میلی‌متری صدا باز می‌گردد که به کاربران امکان استفاده از اغلب هدفون‌ها را می‌دهد.

xbox-one-controller1

اکنون تصویری از این کنترلر جدید منتشر شده است که همچنان عدم تغییر در طراحی آن را تایید می‌کند اما همچنان یک تصویر نمی‌تواند ما را از تمام مشخصات کنترلر جدید آگاه سازد. اما تقریبا می‌توانیم بدین موضوع پی ببریم که مایکروسافت در رنگ‌بندی این دسته بازی تغییراتی را اعمال کرده است و تصمیم دارد از یک تم جدید در آن‌ها استفاده کند.

انتظار می‌رود که مایکروسافت این دسته بازی جدید را در E3 معرفی کند و مدتی بعد از آن نیز در بازار‌های جهانی عرضه شود. دسته بازی جدید برای گیمر‌ها می‌تواند یک خبر خوب باشد که از این پس به راحتی می‌توانند با متصل کردن جک 3.5 میلی متری هدفون خود به آن، صدا‌ها را نیز به سادگی بشنوند و مزاحم سایر افراد نشوند. البته باید به این نکته نیز توجه کرد که پیش از این نیز مایکروسافت یک آداپتور را عرضه کرده بود که از اغلب هدفون‌ها پشتیبانی می‌کرد اما کاربران برای استفاده از آن می‌بایست 25 دلار پرداخت می‌کردند که اکنون با دسته جدید دیگر این مشکل نیز بر طرف خواهد شد.

1 در مورد “تصویری از کنترلر جدید ایکس باکس وان به‌ بیرون درز کرد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH