نسخه رسمی اندروید 5.0 به‌زودی برای هواوی میت 2 عرضه خواهد شد!

چندی پیش بود که کمپانی هواوی اعلام کرد گوشی میت 2 که در ابتدا با اندروید 4.3 عرضه شده بود& اندروید کیت‌کت یا همان 4.4 را دریافت نخواهد کرد و مستقیما به سمت کیت‌کت (5.0) می‌رود. حال بر اساس اطلاعاتی که یکی از وب‌سایت‌های پشتیبانی هواوی منتشر کرده، به‌زودی شاهد این نسخه بر روی میت 2 خواهیم بود و هواوی اکنون در حال تست این نسخه است.

Huawei-Mate2-Android-L

اطلاعات رسمی‌ای که هواوی در این خصوص منتشر کرده حکایت از این دارند که اندروید 5.0 به همراه رابط کاربری اختصاصی هواوی با نام Emotion UI عرضه خواهد شد که شکل و شمایلی متفاوت از نسخه عادی اندروید را به دستگاه می‌بخشد.

البته با این اوصاف بدون شک شاهد اصلی‌ترین ویژگی‌های اندروید 5.0 نیز بر روی میت 2 خواهیم بود که در این میان می‌توان به زبان طراحی متریال دیزاین، صفحه مالتی تسکینگ جدید، صفحه قفل جدید و… اشاره کرد.

این نسخه از سیستم عامل اندروید در اواخر ماه جاری میلادی به صورت رسمی برای میت 2 عرضه خواهد شد اما اگر نمی‌خواهید این مدت را صبر کنید، می‌توانید از طریق لینک زیر نسخه آزمایشی این نسخه را دریافت و بر روی دستگاه خود استفاده کنید و البته باید به این نکته نیز توجه کنید که بعد از انتشار نسخه اصلی، برای به‌روز رسانی به آن نیازی نیست که پیش‌تر نسخه آزمایشی را نصب کرده باشید.

وب‌سایت پشتیبانی هواوی

3 در مورد “نسخه رسمی اندروید 5.0 به‌زودی برای هواوی میت 2 عرضه خواهد شد!”

    1. سعید میرزاپور

      این دو محصول گوشی‌های جدیدی هستند و به احتمال زیاد شاهد عرضه این نسخه برای محصولات مذکور هم باید باشیم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH