تبلت گیمینگ Predator 8 ایسر معرفی شد

2روز گذشته در کنفرانس کامپیوتکس ۲۰۱۵ که در تایوان برگزار شد، ایستر از تبلت‌های بسیار خاصی که تاکنون مشابه آن‌ها را ندیده بودیم، رونمایی کرد. یکی از این محصولات Acer Predator 8 نام دارد و مخصوص علاقمندان به بازی‌های موبایل ساخته شده است.

یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های Predator 8 با سایر تبلت‌های موجود، سبک خاص طراحی آن است. این محصول مجهز به ۴ بلندگو بوده که هر کدام‌شان در یکی از گوشه‌های آن جای گرفته‌اند و به دلیل رنگ قرمز درخشان این بلندگوها، که هم سطح تبلت نیستند، همیشه می‌توانید از وجودشان بهره ببرید. بدنه پشتی Predator 8 از چند تکه جداگانه ساخته شده که جنس آن‌ها نیز از مواد مختلفی است و باعث شده تا در مجموع، لبه‌های آن زیباتر شوند.

در کل، تبلت مورد بحث به نحوی بر اساس سبک و زبان طراحی لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی طراحی گشته و تنها تفاوتش در تبلت بودنش است! بر اساس سبک خاصی که در این طراحی صورت گرفته، در آن شاهد لبه‌های چندگانه تیزی هستیم که این مورد نیز بر خلاف طراحی معمول تبلت‌های امروزی است.

Acer-Predator-8مغز متفکر Predator 8 پردازنده اینتل اتم X7 است که شامل چهار هسته پردازشی است. فرکانس کاری هر هسته این چیپست نیز بر روی 1.6 گیگاهرتز تنظیم شده که در مواقع لزوم می‌تواند به 2.3 گیگاهرتز هم برسد. پردازنده گرافیکی بکار رفته در این محصول Intel HD است که شامل ۱۶ هسته نسل هشم از این نوع چیپست است. اگرچه پردازنده اینتل X7 پیش از این نیز در تبلت‌های دیگری مانند سرفیس ۳ مایکرسافت، و ThinkPad 10 لنوو که اخیرا معرفی شده،  بکار رفته، اما Predator 8 اولین تبلت اندرویدی است که از این چیپست بهره می‌برد.

متاسفانه تاکنون اطلاعات بیشتری در مورد این محصول توسط ایسر اعلام نشده که همین مورد باعث شده سوالات زیادی که افراد در مورد این تبلت دارند، فعلا بی پاسخ باقی بمانند. برخی از مشخصاتی که هنوز اطلاعی از آن‌ها نداریم، میزان حافظه رم پردازشی، رزولوشن صفحه ۸ اینچی محصول مورد اشاره و قیمت آن است. Predator 8 در زمستان سال میلادی جاری به بازار عرضه خواهد شد.

1 در مورد “تبلت گیمینگ Predator 8 ایسر معرفی شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH