موبایل هوشمند لومیا ۹۴۰ اکس‌ال مجهز به سنسور تشخیص قرنیه خواهد بود [شایعه]

940از زمانی که تلفن هوشمند Vivo X5 Pro با سنسور تشخیص قرنیه که با دوربین جلویی این دستگاه یکپارچه شده بود، به بازار عرضه گشت، حالا شاهد این هستیم که بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده دیگر هم قصد استفاده از این فناوری را در محصولات جدید خود دارند. یکی از این موبایل‌ها TCL 3S است که با وجود سنسور تشخیص قرنیه چشم، فقط ۱۲۹ دلار قیمت دارد. در ماه قبل نیز اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه چنین سنسوری قرار است در برخی از محصولات رده بالای جدید سری لومیا مایکروسافت قرار داده شود. این دو گوشی با کد نام‌های لومیا Talkman و لومیا Cityman شناخته می‌شدند.

حالا خبر جالب و جدیدی از لو دهنده معروف evleaks منتشر شده که در این مطلب قصد داریم به آن بپردازیم. این فرد که سابقه بسیار درخشانی در لو دادن سریالی مشخصات محصولات همه شرکت‌ها دارد، حالا در توییتی که امروز منتشر نموده به این نکته اشاره داشته که لومیا Cityman به همراه سنسور تشخیص قرنیه چشم عرضه خواهد شد. بسیاری معتقد هستند که این مدل در واقع همان لومیا ۹۴۰ اکس‌ای مایکروسافت است. همچنین گفته شده لومیا Talkman نیز همان لومیا ۹۴۰ معمولی مایکرسافت است.

بر اساس جدیدترین گزارشات از comScore، ویندوزفون در بین ماه‌های ژانویه تا آوریل، حدود ۲۱ درصد بازارش را از دست داده. آیا وجود چنین سنسوری در تلفن‌های هوشمند رده بالای جدید مایکروسافت، باعث بازگشت مجدد سهم از دست رفته این شرکت خواهد شد؟

1 در مورد “موبایل هوشمند لومیا ۹۴۰ اکس‌ال مجهز به سنسور تشخیص قرنیه خواهد بود [شایعه]”

  1. حتماباعث بازگشت سهم بازارازدست رفته میشه وبه لطف ویندوز10موبایل افزایش چشمگیری هم خواهدداشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH