گلکسی اس ۶ اکتیو معرفی شد: عرضه فقط از طریق اپراتور AT&T

s6-active-headerبالاخره پس از مدت‌ها شایعه و اخبار مختلف در مورد گلکسی اس ۶ اکتیو حالا دیگر هیچ نکته ناگفته‌ای در این مورد باقی نمانده است. اپراتور AT&T سرانجام وجود گلکسی اس ۶ اکتیور را تایید کرد که طبق انتظارت، مدل مستحکم‌تر گلکسی اس ۶ خواهد بود و همچنین اعلام شده که این محصول به صورت انحصاری و فقط توسط این اپراتور به دست مشتریان خواهد رسید.

این گوشی برای افرادی طراحی شده که در شرایط بسیار سختی از آن استفاده می‌کنند مانند افراد حاضر در ارتش. در صورت افتادن دستگاه حتی از طرف صفحه نمایش هیچ آسیبی به آن وارد نخواهد شد و مانند مدل‌های اکتیو قبلی سامسونگ، این مدل نیز بخوبی می‌تواند از ضربات و صدمات جلوگیری کند. البته این ویژگی‌ها باعث شده تا ظاهر دستگاه دستخوش تغییراتی شود ولی قطعا افرادی که چنین محصولی را نیاز داشته باشند، توجهی به ظاهر و نمای آن نخواهند داشت. ناگفته نماند که این مدل موفق به کسب گواهی ip68 شده که بر طبق آن می‌توان گوشی را به مدت ۳۰ دقیقه در عمق 1.5 متری آب قرار داد.

side

البته این محصول نیز همانند نسخه معمولی گلکسی اس ۶ به بالارده‌ترین سخت افزارهای موجود مجهز شده. صفحه نمایش گلکسی اس ۶ اکتیو 5.1 اینیچی و از نوع Super AMOLED بوده که کیفیت QHD را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. این مشخصات دقیقا همانند گلکسی اس ۶ معمولی هستند. درست همانند نسخه معمولی در این دستگاه نیز بازتولید رنگ‌ها بسیار عالی و بی‌نقص صورتی می‌گیرد و همه چیز با جزئیات بالا و بسیار با کیفیت نمایش می‌یابد.

اما بیایید سری به داخل بدنه محصول مورد بحث بزنیم. در اس ۶ اکتیو یک پردازنده ۶۴ بیتی ۸ هسته‌ای جای خوش کرده که همان چیپست اگزینوس ۷ اکتا ۷۴۲۰ سامسونگ است و از نظر کارایی بسیار قدرتمند به شمار می‌آید. حافظه داخلی ذخیره سازی ظاهرا فقط ۳۲ گیگابایت است و فعلا خبری از مدل‌های ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی نیست. همانند اس ۶ معمولی، در این دستگاه هم شاهد حضور پورت میکرواس‌دی نیستیم!

در اس ۶ اکتیو یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی قرار گرفته که بنظر می‌رسد به همان خوبی مدل اصلی باشد. البته تفاوت در این است که با این گوشی می‌توان حتی در بدترین شرایط محیطی نیز اقدام به ثبت تصاویر نمود. دوربین جلو نیز مانند مدل اورجینال، ۵ مگاپیکسلی در نظر گفته شده که از زاویه دید بالایی برخوردار است و می‌توان با آن تصاویر سلفی عریض گرفت. (مگر نظامی‌های ارتش دل ندارند که سلفی عریض بگیرند!؟)

درحالیکه سخت افزار اس ۶ اکتیو همانطور که اشاره کردیم تقریبا شبیه به اس ۶ معمولی است، اما این محصول از جنبه‌های مختلفی با اس ۶ تفاوت دارد. باتری بکار رفته در اس ۶ اکتیو نزدیک به ۱۰۰۰ میلی‌آمپر نسبت به اس ۶ بیشتر بوده و ۳۵۰۰ میلی‌آمپری در نظر گرفته شده که قطعا باعث می‌شود بتوان به مدت بیشتری با آن کار کرد. همچنین قابلیت شارژ بی‌سیم با شارژرهایی که این ویژگی را پشتیبانی می‌کنند فراهم شده است که افراد می‌توانند اینگونه شارژرها را تنها با پرداخت ۲۵ دلار از AT&T تهیه کنند. البته در اس ۶ اکتیو نیز همچنان خبری از امکان تعویض باتری توسط کاربر نیست.

اما این محصول به همراه اندروید 5.0.2 آبنبات چوبی عرضه خواهد شد. طبیعتا سامسونگ آخرین نسخه رابط کاربری انحصاری خود موسوم به تاچ‌ویز را نیز در این دستگاه بر روی اندروید خام سوار کرده که البته امکانات و مزیت‌های زیادی را برای دارندگان گوشی به ارمغان خواهد آورد. اپلیکیشن‌های مانند قطب‌نما، چراغ قوه، کرنومتر و …. نیز به طور پیش‌فرض در اس ۶ اکتیو گنجانده شده‌اند.

گوشی هوشمند مورد اشاره از ۱۲ ژوئن و در سه رنگ در دسترس مشتریان خواهد بود. هزینه قرارداد ماهیانه این محصول تحت اپراتور AT&T فقط 23.17 دلار است!

1 در مورد “گلکسی اس ۶ اکتیو معرفی شد: عرضه فقط از طریق اپراتور AT&T”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH