نسل سوم گوشی‌هوشمند Moto X ممکن است به سنسور اثر انگشت مجهز شود

Arrow-indicates-cut-out-for-fingerprint-scanner-module.jpgاخیرا برخی از مشخصات فنی و نیز تصاویری از نسل سوم تلفن هوشمند موتورولا موتو اکس به بیرون درز یافته که همگی نشان می‌دهند این محصول نیز ادامه دهنده راه دو مدل پیشین خود است. گفته می‌شود که یک مدل از این گوشی با صفحه نمایشی 5.7 اینچی به طور انحصاری تحت قرارداد اپراتور ورایزن عرضه خواهد شد و یک مدل دیگر با صفحه نمایشی 5.2 اینچی برای سایر اپراتورها در نظر گرفته شده است. امروز صبح نیز تصاویر جدیدی از شکل و شمایل این موبایل منتشر شده که اگر کمی به آن‌ها دقت کنیم در میابیم که این محصول نیز احتمالا مجهز به سنسور تشخیص اثر انگشت خواهد بود.

The-fingerprint-scanner-will-be-embedded-inside-the-Motorola-logo.jpg

البته تصویر یاد شده دقیقا همه بخش‌های دستگاه را بخوبی نشان نمی‌دهد، بنابراین باز هم نمی‌توان با قاطعیت گفت که سنسور یاد شده در این گوشی بکار خواهد رفت. در حقیقت بر اساس جایگاه خالی‌ موجود در زیر ماژول دوربین باعث شده تا بسیاری از منابع اعلام کنند این جایگاه برای سنسور اثر انگشت در نظر گرفته شده و احتمالا با لوگو موتورولا در پشت دستگاه یکپارچه خواهد شد.

با توجه به تعداد تصاویر منتشر شده از نسل سوم Moto X تا به این لحظه، می‌توان با قاطعیت زیادی اعلام کرد که به احتمال زیاد در ماه‌های آگوست یا سپتامبر شاهد عرضه این محصول جدید از موتورولا خواهیم بود. نسل سوم موتو اکس از پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰ بهره می‌برد و نیز ۴ گیگابایت حافظه رم پردازشی دارد. دوربین اصلی در نظر گرفته شده برای محصول مورد بحث سنسوری ۱۶ مگاپیکسلی دارد و نیز مجهز به بلندگوهای دوگانه است. گفته شده که موتو اکس جدید به پورت جدید USB Type-C هم تجهیز خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH